» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
مردی مانند تو؛ تلاش برای از بین بردن کلیشه‌های جنسیتی


ام بی ای نیوز: پسری که پدرش را از دست داده است، به یک فضایی قوانین مرد بودن را می‌آموزد؛ تمام قوانین مردانه‌ای که می‌شناسیم، از شیوه‌های لباس‌پوشین و راه رفتن تا اصلاح کردن. او سپس از فضایی می‌پرسد «آیا پدرش را که احتمالا یک فضانورد بوده) در فضا ندیده است» و وقتی در پاسخ، با نگاه غمگین او مواجه می‌شود، تصویری که در ذهنش بوده در هم می‌شکند و می‌پذیرد که «واقعیت این است که، تنها یک راه برای مرد بودن وجود ندارد.»
این ویدیوی سه دقیقه‌ای می‌خواهد با کلیشه‌های جنسیتی مبارزه کند و برای این کار ترکیب احساسات برانگیزاننده و طنز را کنار هم می‌گذارد.

پسربچه که در ابتدا با جدیت باور دارد که مردها حتما جور خاصی لباس می‌پوشند یا جور خاصی راه می‌روند، در جایی از فیلم درست بعد از این که می‌گوید «مردها نمی‌ترسند»، اعتراف می‌کند که می‌ترسد.
در این آگهی سعی شده، آنچه را که جامعه از مردها انتظار دارد، به تصویر کشیده شود و موفق هم بوده است.
ویدیو در بخش Change جشنواره‌ی Cannes Lions به نمایش درآمد و محصول شرکت Harry’s است و شیر برنزی این بخش را از آن خود کرد. Harry’s سازنده و فروشنده‌ی محصولات اصلاح است.
در این بخش آثاری شرکت می‌کنند که با خلاقیت، بخواهند تغییری در جامعه و باورهای غلط آن به وجود بیاورند. مسائلی مثل بی‌عدالتی و نابرابری جنسیتی در این حوزه قرار می‌گیرند.



مردی مانند تو؛ تلاش برای از بین بردن کلیشه‌های جنسیتی

مترجم: نازنین کی‌نژاد
www.adweek.com
شنبه 9 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بچه‌ها از کجا می‌آیند؟
  • اس‌ام‌اس به زبان مورس؛ بررسی آثار شرکت‌ ...
  • مردها "شیما" پوش می شوند
  • تبلیغات بدون جنسیت
  • آخرین درخت را نجات بدهیم؛ Cannes Lions
  • تلاش آژانس‌ها برای رفع تبعیض جنسیتی در گ ...
  • در حقوق کارمندان گوگل، اختلاف جنسیتی وجو ...
  • تبلیغات؛ ملاک انتخاب گوشی تلفن همراه در م ...
  • سامسونگ به دادگاه حساسیت‌های اجتماعی ای ...
  • اشتباه"بانو" در انتخاب نام تجاری
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر