» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
آدیداس: خلق تصویر قهرمان


ام بی ای نیوز: در طول جام جهانی 2014، گابریل خسوس نوجوان 16 ساله ای بود که در راستای حمایت از تیم ملی برزیل خیابان های شهر زادگاه خود، فاولا، را رنگ می کرد. چهار سال پس از آن، حالا او در خط حمله برزیل در جام جهانی 2018 بازی می کند. در ادامه آدیداس به زبان گرافیتی خاص خود خسوس به او احترام می گذارد.
با همکاری یک گروه از فعالان محلی هنر های خیابانی و جامعه محلی، برند یک نقاشی عظیم از وی را بر روی دیوار های بیش از 20 عدد خانه در زادگاهش، جاردیم پری در برزیل کشید.
این اقدام بخشی از کمپین محتوای جهانی Adidas Football، محصول آژانس تبلیغاتی Iris Worldwide است که طی مسابقات جام جهانی اجرا می شود. حرکت فوق یک فیلم درباره بازیکن تیم مصر، محمد صلاح، با محوریت پایگاه پشتیبانی 100 میلیون نفری (جمعیت مصر) را در بر می گیرد و کفش های آدیداس خاص او در طول مسابقات را به تصویر خواهد کشید.
در سومین فیلم ضمن تماشای طیف متنوعی از طرفداران عادی تیم اسپانیا، پیر و جوان، زن و مرد، حرف ها و انتظارات آن ها از تیم ملی پیرامون شیوه بازی و پیروزی در آن را می بینیم و می شنویم.
دیگر قسمت های این سری فیلم ها طی تورنمنت به طور زنده پخش و در رسانه های اجتماعی نیز تبلیغ خواهند شد.

مشتری: Adidas Football
آژانس تبلیغاتی: Iris Worldwide



آدیداس: خلق تصویر قهرمان

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

یکشنبه 10 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • فونت کیت های فوتبالی جام جهانی آدیداس گیج ...
  • جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایک ...
  • کاهش چشمگیر حجم محصولات آدیداس
  • جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایک ...
  • جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایک ...
  • خوش یمنی برند آدیداس در جام جهانی 2014
  • درآمد 11 میلیارد دلاری جام جهانی برای گردش ...
  • مسی، پوگبا و سوارز کارگردان فیلم های تبلی ...
  • جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایک ...
  • کفش های آدیداس با رنگ های پودری
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر