» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
تقابل فقیر و غنی در کمپین اویلا


ام بی ای نیوز: غنی کردن محصولات با ویتامین‌های مختلف، موضوعی داغی‌ست که این روزها بسیاری از برندها در پی اجرای کردن آن هستند. اویلا یکی از برندهای‌ست که روغن غنی شده با ویتامین دی را روانه بازار کرده و به همین منظور چندی پیش کمپینی را طراحی و اجرایی کرده است.

محمدرضا هاشمیان مدیر واحد ایده پردازی شرکت تبلیغاتی ایران نوین درباره این کمپین گفت: اویلا به عنوان یک نام شناخته شده در تولید روغن از پاییز سال گذشته محصول جدید روغن آفتاب گردان غنی شده با ویتامین دی را به بازار عرضه کرده است . کمپینی هم به منظور معرفی محصول به خانواده های ایرانی طراحی و اجرا گردید.

تایید بر محصول غنی شده با ویتامین دی این روزها توسط رقبای اویلا نیز مطرح می شود، هاشمیان درباره حل این چالش و راه حل آن گفت: بله این چالشی بود که در حین و پس از اجرای کمپین ما با آن روبرو بودیم ولی با تاکید گزاری بر روی بادی کپی "اویلا اولین تولید کننده روغن آفتاب گردان غنی شده با ویتامین دی" سعی کردیم این موضوع را در ذهن مخاطب جا بندازیم و با ریچ بالای تبلیغات این محصول را در سبد خانوار ایرانی جا بندازیم.

مدیر ایده پردازی کمپین اویلا درباره مراحل ایده پردازی آگهی برند اویلا گفت: این محصول با پشتوانه یک تحقیق و پژوهش دقیق بر روی زندگی مخاطبان ایرانی طراحی و تولید شده بود زیرا ایرانیان برخلاف تصور از آفتاب به عنوان منبع ویتامین دی گریزان هستند. همچنین مصرف پایین شیلات نیز به این نقیصه اشاره دارد که متاسفانه جمعیت بالایی از ایرانیان از فقر ویتامین دی رنج می برند. همین موضوع باعث شیوع بیماریهای مختلف در میان مخاطبان شده است. در نتیجه ما هم ایده خود را بر روی همین موضوع یعنی کلید واژه " فقر " و تقابل آن با "غنای ویتامین دی" متمرکز کردیم که خروجی آن به ایده "فقیر و غنی" ختم شد. هاشمیان درباره رسانه‌های بکار رفته در این کمپین گفت: این کمپین شامل محتواهای آگهی تلویزیونی و بیلبورد بود که در فضای مجازی هم پشتیبانی می‌شد. هاشمیان در پایان درباره شعار این کمپین گفت: شعار "زندگی تان را دی دار کنید" هم بر اساس نیاز زندگی سالم به ویتامین دی، همچنین از واژه "دیدار" که هم‌پوشانی خوبی با این مفهوم داشت و مخاطب را تشویق به استفاده از این محصول می‌کرد ، استفاده شد و شعار کمپین خلق شد.



تقابل فقیر و غنی در کمپین اویلا

mbanews.ir-نرگس فرجي
یکشنبه 10 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کمپین "اویلا" غنی شده با ویتامین "D"
  • کمپین "اویلا" به نگرانی پالم پایان داد
  • یک لیوان آفتاب!
  • بازی با اعداد در کمپین نوروزی بانک ملت
  • رقابت با آفتاب
  • دورتو؛ بوی تمیزی
  • آفتاب گرفتن از نوع روغنی!
  • "شهر در تعطیلات هم هست"
  • تفاوت در صید است
  • نقش خاطره بر قلب مخاطبان
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر