» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کی دلتان غذا می خواهد؟


ام بی ای نیوز: مک دونالد با مشارکت گوگل از فناوری Trigger لحظه ای برای هدایت سفارشات McDelivery طی مسابقات جام جهانی استفاده کرده است.
در پی همکاری با آژانس رسانه ای OMD هنگ کنگ، نرم افزار Trigger لحظه ای گوگل و یک پلت فرم مدیریت داده های اطلاعاتی (DMP) را به منظور پیش بینی زمان هایی در بازی که طرفداران گرسنه خواهند شد، تحت کنترل خود درآورد. سپس یک سری آگهی تبلیغاتی نیز آن ها را ترغیب به تحویل سفارشات کرد.
محاسبه لحظات گرسنگی بر اساس این دیدگاه صورت گرفت که طرفداران فوتبال هنگام وقوع هیجانات، ابتدای بازی، بین دو نیمه، پایان بازی یا هنگام زدن یا دریافت گل گرسنه می شوند.

کمپین فوق با استفاده از فناوری گوگل در حالی پیام های تبلیغاتی را همگام با امتیازهای کسب شده لحظه به لحظه برای کاربر می فرستد که پلتفرم مدیریت داده های اطلاعاتی (DMP) به جمع آوری دیدگاه ها، از جمله آیتم های محبوب منو کمک خواهد کرد. این اتفاق با هدف شخصی سازی و برقراری ارتباط عالی تر با عملیات پیام رسانی روی می دهد.
به گفته اگنس لانگ، معاون بازاریابی مک دونالد هنگ کنگ، برند یکی از اولین نام هایی بود که از فناوری گوگل بهره می برد. اعضای تیم کار عجیب و شگفت انگیزی در مسیر استفاده از آموزه های انباشته شده از طریق پلتفرم مدیریت داده های اطلاعاتی به منظور ارائه مرتبط ترین موارد پیام رسانی در طول چنین رویداد بزرگی برای کسب نتایج واقعی در زمینه کسب و کار را انجام داده اند.
گری وانگ، مدیر عامل OMD هنگ کمگ معتقد است که این کمپین تبلور اراده شخصی پلتفرم برای تزریق دیدگاه های انسان ها به فناوری داده های اطلاعاتی به شمار می رود. باور فوق همچنین با مک دونالد رونق می گیرد.

کی دلتان غذا می خواهد؟

مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com
دوشنبه 11 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • واکنش بیلبورد های مک دونالد به تغییرات آب ...
  • کمپین المپیک مک دونالد به روز می شود
  • کمپین گوگل برای استفاده زنان هندی از اینت ...
  • کوپن های Target و گوگل با صدا فعال می شوند
  • مک دونالد و زمین های بازی دیجیتالی
  • مایکروسافت و گوگل از همه رقبای سازمانی جل ...
  • در آگهی مک دونالد، بچه‌ها از باکس‌های شا ...
  • جام جهانی روی بیلبوردهای شهر
  • سومین مرحله کمپین تبلیغاتی مک دونالد
  • گوگل محبوب‌ترین سرویس گیم ویدئویی جهان ر ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر