» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز: شرکت بیمه سوئدی "Länsförsäkringar" یک حرکت موفقیت آمیز علیه نمادهای آنلاین جعلی را شروع کرد که باعث کاهش عزت نفس و افزایش اضطراب در میان نوجوانان می شوند. چنین اقدامی از طریق تبدیل اینفلوئنسرها به بیلبوردهای انسانی صورت گرفت که پیامش در تقابل با کمال گرایی اینفلوئنسرها بود.
نوجوانان سوئدی همواره خود را با اینفلوئنسرها و ایده آل های دست نیافتنی مقایسه می کنند، به همین دلیل رسانه های اجتماعی به سلامت روحی آن ها صدمه خواهند زد. Länsförsäkringar از راه های مختلف به جوانان در مسیر رشد و ایمان به خود کمک می کند. هدف از انجام این کار تابانیدن بارقه ای از نور بر روی این مشکل و یاری رساندن به نوجوانان برای آگاهی از مسائل پشت پرده همه نمادهای آنلاین جعلی است.

با این وجود نوجوانان به حرف یک شرکت بیمه گوش نخواهند داد بنابراین مشکل خود تبدیل به یک راه حل شد. Länsförsäkringar از سالن های معمولی، رویداد های مد سوئدی بزرگ و پیوستن نیروهای خود به افراد مسبب این مشکل، زیرکانه بهره برد: اینفلوئنسرها در ردیف جلو قرار دارند. آن ها با پوشیدن تی شرت هایی منقش به #ImPerfect خود تبدیل به راه حل شدند. این بیلبوردهای انسانی حامل یک پیام متناقض علیه کمال گراییشان بودند. نزدیک ترین ارتباط آنلاین نوجوانان برای تغییر تغذیه رسانه های اجتماعی، ایجاد رخنه و شکاف و شخصبت ایده آل جدید مورد استفاده قرار گرفت.



بیلبوردهای انسانی افزایش دهنده عزت نفس در نوجوانان

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativecriminals.com

سه شنبه 12 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تبلیغات رنگارنگ تلویزیون و تغییر دیدگاه ...
  • فیفا بلیت بازی‌های جام جهانی نوجوانان را ...
  • تبلیغات رسانه‌ای زمینه‌ساز استفاده از ا ...
  • تولید 24 عنوان بازی رایانه‌ای در کانون پر ...
  • نقش شبکه های اجتماعی درعادتهای خرید میان ...
  • نوجوانان میلیونر کارآفرین
  • اینفلوئنسر مارکتینگ؛ قهرمان دنیای دیجیت ...
  • چگونه برای جوانان و نوجوانان تبلیغ کنیم؟
  • بررسی یک کمپین: ایموجی‌ها زبانِ کودکان آ ...
  • فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نو ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر