» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» Baby Dove: زندگی واقعی، زندگی زیبا
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ام بی ای نیوز: شرکت بیمه سوئدی "Länsförsäkringar" یک حرکت موفقیت آمیز علیه نمادهای آنلاین جعلی را شروع کرد که باعث کاهش عزت نفس و افزایش اضطراب در میان نوجوانان می شوند. چنین اقدامی از طریق تبدیل اینفلوئنسرها به بیلبوردهای انسانی صورت گرفت که پیامش در تقابل با کمال گرایی اینفلوئنسرها بود.
نوجوانان سوئدی همواره خود را با اینفلوئنسرها و ایده آل های دست نیافتنی مقایسه می کنند، به همین دلیل رسانه های اجتماعی به سلامت روحی آن ها صدمه خواهند زد. Länsförsäkringar از راه های مختلف به جوانان در مسیر رشد و ایمان به خود کمک می کند. هدف از انجام این کار تابانیدن بارقه ای از نور بر روی این مشکل و یاری رساندن به نوجوانان برای آگاهی از مسائل پشت پرده همه نمادهای آنلاین جعلی است.

با این وجود نوجوانان به حرف یک شرکت بیمه گوش نخواهند داد بنابراین مشکل خود تبدیل به یک راه حل شد. Länsförsäkringar از سالن های معمولی، رویداد های مد سوئدی بزرگ و پیوستن نیروهای خود به افراد مسبب این مشکل، زیرکانه بهره برد: اینفلوئنسرها در ردیف جلو قرار دارند. آن ها با پوشیدن تی شرت هایی منقش به #ImPerfect خود تبدیل به راه حل شدند. این بیلبوردهای انسانی حامل یک پیام متناقض علیه کمال گراییشان بودند. نزدیک ترین ارتباط آنلاین نوجوانان برای تغییر تغذیه رسانه های اجتماعی، ایجاد رخنه و شکاف و شخصبت ایده آل جدید مورد استفاده قرار گرفت.



بیلبوردهای انسانی افزایش دهنده عزت نفس در نوجوانان

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativecriminals.com

سه شنبه 12 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تبلیغات رنگارنگ تلویزیون و تغییر دیدگاه ...
  • فیفا بلیت بازی‌های جام جهانی نوجوانان را ...
  • تبلیغات رسانه‌ای زمینه‌ساز استفاده از ا ...
  • تولید 24 عنوان بازی رایانه‌ای در کانون پر ...
  • نقش شبکه های اجتماعی درعادتهای خرید میان ...
  • نوجوانان میلیونر کارآفرین
  • چگونه برای جوانان و نوجوانان تبلیغ کنیم؟
  • اینفلوئنسر مارکتینگ؛ قهرمان دنیای دیجیت ...
  • بررسی یک کمپین: ایموجی‌ها زبانِ کودکان آ ...
  • فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نو ...
  •