» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: 100 ایده برتر در فروش، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ


ام بی ای نیوز: "کتاب 100 ایده برتر در فروش، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ" به نویسندگی راجر دالی؛ حاوی ایده‌هایی است که از مغز، اطلاعاتی به شما به عنوان بازاریاب و فروشنده می‌دهد. این اطلاعات به خوانندگان می‌گوید: با برخی اقداماتشان، دکمه‌ی درد را در مغز مشتری و بازار فعال می‌کنند که نتیجه‌ای جز عدم فروش نخواهد داشت. از سویی دیگر در این کتاب عنوان می‌شود: با بکارگیری برخی اقدامات مخاطبان می‌توانند با فعال کردن دکمه‌ی لذت در مشتری و بازار به فروش قطعی دست یابند.

در این کتاب آمده: فروش مبتنی بر نورومارکتینگ؛ مبتنی است بر تفسیر امواج مغزی با استفاده از فناوریهای نوین نظیر EEG و FMRI که از اساس کاربرد پزشکی دارد. پیش از این، فروشندگان حرفه‌ای با استفاده از شم، حدس و گمان، آزمون و خطا، تجربه و دانش مرسوم و متداول فروشندگی بر پایه‌ی نظریه‌ی سمت چپ مغز یا نظریه‌ی سمت راست مغز عمل می‌کردند که در بسیاری از موارد موفقیت آمیز بود.
کتاب 100 ایده برتر در فروش ، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ در چهارده بخش، به زبانی فوق العاده آسان، سلیس، به دور از واژگان فنی و پیچیده‌ی مناطق خاص مغز، این ایده‌ها را به گونه‌ای تشریح می‌کند که خوانندگان در مقام فروش یا بازاریاب می‌توانند آن را به کار گیرند، و تاثیر معجزه آسای آن را در بازار، تحلیل بازار و تحلیل فرایندهای مغز مشتری ببینند و صدای جیرینگ آن را در جیبشان بشوند.
لازم به ذکر است، کتاب مورد نظر در 440 صفحه به همت انتشارات بازاریابی منتشر و روانه بازار شده است.

معرفی کتاب: 100 ایده برتر در فروش، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ

mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 12 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معرفی کتاب: اسرار فروش
  • کتاب: ایده‌های خلاقانهی فروش بیمه
  • کتاب: «مبانی موفقیت» خواندنی شد
  • معرفی کتاب: مدیریت فروش و فروش حضوری
  • معرفی کتاب: راهکارهای فروش از زبان یک فرو ...
  • کتاب: بازاریابی به مثابه‌ استراتژی منتشر ...
  • معرفی کتاب: تبلیغات خلاق
  • معرفی کتاب: بازاریابی حسی
  • معرفی کتاب: اصول مهندسی بازاریابی
  • معرفی کتاب: مدل اسپین در فروش
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر