» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: 100 ایده برتر در فروش، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ


ام بی ای نیوز: "کتاب 100 ایده برتر در فروش، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ" به نویسندگی راجر دالی؛ حاوی ایده‌هایی است که از مغز، اطلاعاتی به شما به عنوان بازاریاب و فروشنده می‌دهد. این اطلاعات به خوانندگان می‌گوید: با برخی اقداماتشان، دکمه‌ی درد را در مغز مشتری و بازار فعال می‌کنند که نتیجه‌ای جز عدم فروش نخواهد داشت. از سویی دیگر در این کتاب عنوان می‌شود: با بکارگیری برخی اقدامات مخاطبان می‌توانند با فعال کردن دکمه‌ی لذت در مشتری و بازار به فروش قطعی دست یابند.

در این کتاب آمده: فروش مبتنی بر نورومارکتینگ؛ مبتنی است بر تفسیر امواج مغزی با استفاده از فناوریهای نوین نظیر EEG و FMRI که از اساس کاربرد پزشکی دارد. پیش از این، فروشندگان حرفه‌ای با استفاده از شم، حدس و گمان، آزمون و خطا، تجربه و دانش مرسوم و متداول فروشندگی بر پایه‌ی نظریه‌ی سمت چپ مغز یا نظریه‌ی سمت راست مغز عمل می‌کردند که در بسیاری از موارد موفقیت آمیز بود.
کتاب 100 ایده برتر در فروش ، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ در چهارده بخش، به زبانی فوق العاده آسان، سلیس، به دور از واژگان فنی و پیچیده‌ی مناطق خاص مغز، این ایده‌ها را به گونه‌ای تشریح می‌کند که خوانندگان در مقام فروش یا بازاریاب می‌توانند آن را به کار گیرند، و تاثیر معجزه آسای آن را در بازار، تحلیل بازار و تحلیل فرایندهای مغز مشتری ببینند و صدای جیرینگ آن را در جیبشان بشوند.
لازم به ذکر است، کتاب مورد نظر در 440 صفحه به همت انتشارات بازاریابی منتشر و روانه بازار شده است.

معرفی کتاب: 100 ایده برتر در فروش، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ

mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 12 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب: ایده‌های خلاقانهی فروش بیمه
  • معرفی کتاب: اسرار فروش
  • کتاب: «مبانی موفقیت» خواندنی شد
  • معرفی کتاب: مدیریت فروش و فروش حضوری
  • معرفی کتاب: راهکارهای فروش از زبان یک فرو ...
  • کتاب: بازاریابی به مثابه‌ استراتژی منتشر ...
  • معرفی کتاب: تبلیغات خلاق
  • معرفی کتاب: بازاریابی حسی
  • معرفی کتاب: اصول مهندسی بازاریابی
  • معرفی کتاب: مدل اسپین در فروش
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر