» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: اصول مهندسی بازاریابی


ام بی ای نیوز: محیط تجاری قرن بیست و یکم نیازمند تحلیل و موشکافی بیشتر در تصمیم گیری بازاریابی است. تصمیم گیری بازاریابی شباهت فزاینده‌ای به مهندسی طراحی دارد. مهندسی طراحی مفاهیم، داده‌ها، تحلیل و شبیه سازی را کنار هم قرار داده و آموزش لازم را در مورد بازار می‌دهد و طراحی‌های موثر بازاریابی را می‌کند.
برخی بازاریابی سنتی را هنر می‌ببیند و برخی دیگر علم، حال آنکه بازاریابی جدید به مهندسی می‌ماند. در "کتاب اصول مهندسی بازاریابی"، نویسندگان: "پرفسور گری ال لیلین، پرفسور آرویند ران گاسوامی، پرفسور آرنود دی براین" که توسط مترجمان: "دکتر کامبیز حیدرزاده و حسین علی سلطانی" به رشته تحریر درآمده، نظر اجمالی و قابل دسترسی از پرکاربردترین مفاهیم مهندسی بازاریابی و ابزارها عرضه شده است.
در این کتاب آمده، چگونه در مهندسی بازاریابی مجموعه‌ای از اطلاعات و داده‌های صحیح را می‌توان جمع آوری و با تجریه و تحلیل صحیح تبدیل به طرح‌های بازاریابی و تولیدی بهتر کرد و تصمیمات درست بازاریابی را از آنها بدست آورد.

کتاب مورد نظر به انضمام یک مقدمه در هشت فصل تدوین شده و در هر فصل به بررسی بخشی از مفاهیم مهندسی بازاریابی پرداخته شده است. همچنین؛ این کتاب مطمئنا برای دانشجویان کسب و کار یا مدیران بازاریابی و کسانی که دارای حداقل آموزش و زمینه فنی هستند و لازم است مدل‌ها و ابزارهای پایه‌ی مربوط به مهندسی بازاریابی را به کار ببندند، مفید خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ کتاب: اصول مهندسی بازاریابی در 277 صفحه به همت انتشارات سیته در سال جاری منتشر و روانه بازار شده است.

معرفی کتاب: اصول مهندسی بازاریابی

mbanews.ir-نرگس فرجي
چهارشنبه 13 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاری ...
  • کتاب: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاری ...
  • منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در با ...
  • معرفی کتاب: بازاریابی فیلم
  • کتاب: نسخه‌ سوم بازاریابی
  • کتاب: بازاریابی الکترونیکی
  • تازه های نشر: استراتژی های بازاریابی مشتر ...
  • کتاب: انتشار چهار کتاب جدید بازاریابی
  • کتاب: کتاب بازاریابی یورشی منتشر شد
  • کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی منتشر شد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر