» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: تبلیغات خلاق


ام بی ای نیوز: پارادایم تبلیغات خلاق، با برن باخ متولد شد و پس از او ریشه کرد و گسترش یافت؛ به طوری که در حال حاضر، بیشتر نویسندگان مطرح آگهی‌های تبلیغاتی دنیا، پیرو این طرز تفکر هستند. این پارادایم، در مقابل پارادایم، تبلیغات فقط برای فروش مطرح شده است که در آن، جنبه‌های زیبایی شناسی تبلیغات اهمیت ثانویه دارد و عنصر مهم، فقط پیام فروش است. این پیشگفتار بخشی از مقدمه‌ی کتاب "تبلیغات خلاق" به نویسندگی "لوک سولیوان" و به ترجمه‌ی فرزاد مقدم است که در آن با دو کلمه‌ی مشتری و مصرف کننده مواجه می‌شوید که مشتری، به شخص سفارش‌دهنده‌ی آگهی و مصرف کننده به خریدار محصول یا خدمات اطلاق می‌گردد.
کتاب مورد نظر در دوازده فصل تدوین شده و در ابتدای آن آمده؛ بعد از خواندن این کتاب، منشی شرکت شما نیز می‌تواند، آگهی‌های شگفت انگیزی خلق کند. همچنین این کتاب، برای کسانی که می‌خواهند مرزهای ساخت یک آگهی تبلیغاتی عادی را بشکنند و کاری قوی، موثر و نو خلق کنند، بسیار آموزنده است.

لازم به ذکر است؛ نویسنده کتاب مورد نظر تاکنون موفق شده که بیش از بیست بار، جایزه‌ی وان شو را که در دنیای تبلیغات به عنوان اسکار از آن یاد می‌شود، به دست آورده است. در مجموع کتاب تبلیغات در 211 صفحه به همت انتشارات سیته برای پنجمین بار در بهار 1397 منتشر شده است.

معرفی کتاب: تبلیغات خلاق

mbanews.ir-نرگس فرجي
دوشنبه 11 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب: کتاب «آینده‌پژوهی در تبلیغات» انتش ...
  • کتاب: تبلیغات شگفت‌انگیز
  • معرفی کتاب: سرخ و سیاه؛ سه دهه تبلیغ به رو ...
  • کتاب: تبلیغات با بیان ساده
  • کتاب: ادبیات تبلیغ منتشر شد
  • معرفی کتاب: 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطل ...
  • کتاب: تبلیغات و فرهنگ
  • از بازاریابی چریکی تا افسونگری!
  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • کتاب: اعتراف‌های یک تبلیغاتچی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر