» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: تبلیغات خلاق


ام بی ای نیوز: پارادایم تبلیغات خلاق، با برن باخ متولد شد و پس از او ریشه کرد و گسترش یافت؛ به طوری که در حال حاضر، بیشتر نویسندگان مطرح آگهی‌های تبلیغاتی دنیا، پیرو این طرز تفکر هستند. این پارادایم، در مقابل پارادایم، تبلیغات فقط برای فروش مطرح شده است که در آن، جنبه‌های زیبایی شناسی تبلیغات اهمیت ثانویه دارد و عنصر مهم، فقط پیام فروش است. این پیشگفتار بخشی از مقدمه‌ی کتاب "تبلیغات خلاق" به نویسندگی "لوک سولیوان" و به ترجمه‌ی فرزاد مقدم است که در آن با دو کلمه‌ی مشتری و مصرف کننده مواجه می‌شوید که مشتری، به شخص سفارش‌دهنده‌ی آگهی و مصرف کننده به خریدار محصول یا خدمات اطلاق می‌گردد.
کتاب مورد نظر در دوازده فصل تدوین شده و در ابتدای آن آمده؛ بعد از خواندن این کتاب، منشی شرکت شما نیز می‌تواند، آگهی‌های شگفت انگیزی خلق کند. همچنین این کتاب، برای کسانی که می‌خواهند مرزهای ساخت یک آگهی تبلیغاتی عادی را بشکنند و کاری قوی، موثر و نو خلق کنند، بسیار آموزنده است.

لازم به ذکر است؛ نویسنده کتاب مورد نظر تاکنون موفق شده که بیش از بیست بار، جایزه‌ی وان شو را که در دنیای تبلیغات به عنوان اسکار از آن یاد می‌شود، به دست آورده است. در مجموع کتاب تبلیغات در 211 صفحه به همت انتشارات سیته برای پنجمین بار در بهار 1397 منتشر شده است.

معرفی کتاب: تبلیغات خلاق

mbanews.ir-نرگس فرجي
دوشنبه 11 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب: کتاب «آینده‌پژوهی در تبلیغات» انتش ...
  • معرفی کتاب: سرخ و سیاه؛ سه دهه تبلیغ به رو ...
  • کتاب: تبلیغات شگفت‌انگیز
  • کتاب: تبلیغات با بیان ساده
  • کتاب: ادبیات تبلیغ منتشر شد
  • معرفی کتاب: 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطل ...
  • کتاب: تبلیغات و فرهنگ
  • از بازاریابی چریکی تا افسونگری!
  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • کتاب: اعتراف‌های یک تبلیغاتچی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر