» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
موج‌سواری برندها با جام جهانی ۲۰۱۸


ام بی ای نیوز: اپراتور موبایل Three UK در حمایت از تیم ملی انگلستان، ۳ ایموجی شیر در سردر ساختمان‌هایش گذاشت تا با نام مستعار تیم ملی‌شان، ۳ شیر همراهی کند. (سه شیر همچنین نام موسیقی‌ای است که برای تیم ملی انگلستان ساخته شده است)
این حرکت با بازگشایی یکی از فروشگاه‌های برند با حضور ستارگان فوتبال انگلستان، تدی شرینگهام، تونی آدامز، ری پارلر و جان بارنز همراه بود.



همزمان با این ریبرندینگ، چالش هیجان‌انگیزی با هشتگ #ThreeWallBall نیز راه افتاد. از مردم خواسته شد از تعداد دفعاتی که می‌توانند با توپ به دیوار ضربه بزنند و توپ با زمین تماس پیدا نکنند، فیلم بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. (این چالش هنوز هم ادامه دارد و همه می‌توانند در آن شرکت کنند)

موج‌سواری برندها با جام جهانی ۲۰۱۸


Ikea
Ikea می‌دانست که جام جهانی اتاق نشیمن را به دو بخش فوتبالی‌ها و غیرفوتبالی‌ها تقسیم خواهد کرد، به همین دلیل مبل‌هایی برای تمام افراد خانواده معرفی کرد.
مبل Dekajtig به اعضای خانواده اجازه می‌دهد پشت‌شان را به تلویزیون بکنند و Vallentuna برای کسانی است که هم‌زمان طرفدار تیم‌های مختلفی‌اند.



Wish
آیا می‌دانید بازیکنان بزرگ، دوران فراغت‌شان را چگونه سپری می‌کنند؟ ظاهرا مثل پوگبا، بوفون، نیمار و .. با خرید و روی‌فرم‌نگه‌داشتن خود. این نام‌ها با هم جمع شده‌اند تا یک اپلیکیشن تجارت الکترونیک به اسم Wish را تبلیغ کنند.
برند با مشارکت بازیکنان بزرگ، به ویژه آن‌هایی که در جام جهانی حضور ندارند، سعی کرده ترافیک اپلیکیشنش را در روزهای مسابقات افزایش دهد.



UberEats
UberEats کمپینی را با تکیه بر پیرلو که در غیاب ایتالیا در جام، شوریدگی خاصی در چهره‌اش دارد، اجرا کرد. در ویدیوی کمپین، گزارشگر از پیرلو از احساسش در مورد بازی تیم ایتالیا در جام جهانی و شانس برنده شدن این تیم می‌پرسد. پیرلوی خسته می‌پرسد «او کیست؟» و غمگین صحنه را ترک می‌کند. این جاست که گزارشگر متوجه اشتباه بزرگش می‌شود و می‌فهمد ایتالیا امسال در میان تیم‌ها نیست. حال پرسش را تغییر می‌دهد و می‌گوید: «حالا که بعد از ۱۶ سال حضور مکرر، حضور نداری چه حسی داری از این که بازی نمی‌کنی و به عنوان یک تماشاچی ناظر بازی‌ها هستی؟ می‌توانی کلی لذت ببری. دوستانت را به خانه دعوت کنی و از غذای Mcdelivery و UberEats لذت ببری.»
پیرلو می‌پذیرد و دکور خانه برای جام جهانی تغییر می‌کند؛ اما جای یک چیز خالی است. پیرلو باید طرفدار یک تیم باشد؛ تیمی جز ایتالیای غایب. و او نمی‌تواند از بین تیم‌ها گزینه‌ای را انتخاب کند و این انتخاب را به طرفداران برند واگذار می‌کند. #TeamForPirlo

موج‌سواری برندها با جام جهانی ۲۰۱۸

مترجم: نازنین کی‌نژاد
www.thedrum.com
شنبه 16 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ایران میزبان جام جهانی شد!
  • مقاله: درس‌های جام جهانی برای کارآفرینان
  • جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایک ...
  • جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایک ...
  • سوژه بزرگ جام جهانی
  • برند لباس یوزها در جام‌های‌ جهانی
  • 80 سال خالی‌کردن جیب فامیل و دوستان
  • بنفیت به زنان طرفدار فوتبال کمک می‌کند ت ...
  • باشکوه تر از جام جهانی
  • نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر