» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بازی با نور استادیوم و چراغ های خودرو در آگهی ولوو


ام بی ای نیوز: قبل از بازی مرگ و زندگی سوئد در برابر مکزیک در جام جهانی، (که با برد سه بر هیچ سوئد برای پیش افتادن در تورنمنت همراه بود)، خودرو های ولوو بر روی مشارکت بلند مدت خود با تیم ملی فوتبال سوئد تاکید کردند. آگهی تبلیغاتی در قالب یک ترفند بصری با ترکیب تصویری از استادیوم، ویژگی های نماد اساطیری "Thor’s Hammer" و چراغ های جلوی خودروی مدل Volvo V60 صحنه ای خیال انگیز را خلق می کند که در عین استادیوم در شب، تداعی گر قسمت جلوی یک خودروی مدل ولوو نیز هست.

این آگهی تبلیغاتی را آژانس خلاقیت Forsman & Bodenfors ساخته است. به گفته کارل ریسنفورس، مدیر هنری Forsman & Bodenfors، روسا و کارمندان آژانس دریافتند که چراغ های جلوی این خودروی مدل ولوو شباهت زیادی به سیستم نورپردازی استادیوم دارند. در ادامه تصمیم به بازی براساس آن گرفته شد. حال و هوای آگهی تبلیغاتی مطابقت زیادی با طرفداران فوتبال سوئد دارد که مقدمات این بازی بسیار هم را تدارک می دیدند.
ولوو سوئد یکی از شرکا و اسپانسرهای فدراسیون فوتبال سوئد از سال 2010 تاکنون بوده است. در سال 2017، آن ها با همکاری یکدیگر کنار یک اقدام مبتکرانه موسوم به "شماره 10"، یک کمک مالی سالیاته 1 میلیون پوندی را برای پروژه و نوآوری هایی در نظر گرفتند که فوتبال سوئد را توسعه می دهد.

دست اندرکاران
مشتری: خودرو های ولوو
پر کارلئو
هواگار پیجلو

آژانس تبلیغاتی: Forsman & Bodenfors
مدیرات هنری: کارل ریسنفورس و الین جوهانسون
نویسندگان: گوستاو جوهانسون و ژاکلین هلستد
دیزاینر: مارتین جولسون
رتوش: توماس فینر
مدیران امور مشتریان: جنی فولکی و اوا ادلوند
رئیس امور مشتریان: جرک زندر

بازی با نور استادیوم و چراغ های خودرو در آگهی ولوو

مترجم: مرضیه فروتن
www.adweek.com

چهارشنبه 13 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • استشمام هوای سوئد در اگهی آرام و بی صدای و ...
  • خودروی جدید ولوو: زاویه دید 360 درجه مثل پر ...
  • حق بیمه خوردو Volvo
  • ولوو، هویت خود را به روز مي كند
  • قطع همکاری ولوو تراکس با ایران تکذیب شد
  • تست های زنده ولوو
  • کمپین گردشگری سوئد در Airbnb
  • داستان يك لوگو؛ لوگوي ولوو چگونه پديد آمد
  • گاوبازی کامیون ولوو
  • ولوو به دوران اوج باز مي‌گردد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر