» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
بازی با نور استادیوم و چراغ های خودرو در آگهی ولوو


ام بی ای نیوز: قبل از بازی مرگ و زندگی سوئد در برابر مکزیک در جام جهانی، (که با برد سه بر هیچ سوئد برای پیش افتادن در تورنمنت همراه بود)، خودرو های ولوو بر روی مشارکت بلند مدت خود با تیم ملی فوتبال سوئد تاکید کردند. آگهی تبلیغاتی در قالب یک ترفند بصری با ترکیب تصویری از استادیوم، ویژگی های نماد اساطیری "Thor’s Hammer" و چراغ های جلوی خودروی مدل Volvo V60 صحنه ای خیال انگیز را خلق می کند که در عین استادیوم در شب، تداعی گر قسمت جلوی یک خودروی مدل ولوو نیز هست.

این آگهی تبلیغاتی را آژانس خلاقیت Forsman & Bodenfors ساخته است. به گفته کارل ریسنفورس، مدیر هنری Forsman & Bodenfors، روسا و کارمندان آژانس دریافتند که چراغ های جلوی این خودروی مدل ولوو شباهت زیادی به سیستم نورپردازی استادیوم دارند. در ادامه تصمیم به بازی براساس آن گرفته شد. حال و هوای آگهی تبلیغاتی مطابقت زیادی با طرفداران فوتبال سوئد دارد که مقدمات این بازی بسیار هم را تدارک می دیدند.
ولوو سوئد یکی از شرکا و اسپانسرهای فدراسیون فوتبال سوئد از سال 2010 تاکنون بوده است. در سال 2017، آن ها با همکاری یکدیگر کنار یک اقدام مبتکرانه موسوم به "شماره 10"، یک کمک مالی سالیاته 1 میلیون پوندی را برای پروژه و نوآوری هایی در نظر گرفتند که فوتبال سوئد را توسعه می دهد.

دست اندرکاران
مشتری: خودرو های ولوو
پر کارلئو
هواگار پیجلو

آژانس تبلیغاتی: Forsman & Bodenfors
مدیرات هنری: کارل ریسنفورس و الین جوهانسون
نویسندگان: گوستاو جوهانسون و ژاکلین هلستد
دیزاینر: مارتین جولسون
رتوش: توماس فینر
مدیران امور مشتریان: جنی فولکی و اوا ادلوند
رئیس امور مشتریان: جرک زندر

بازی با نور استادیوم و چراغ های خودرو در آگهی ولوو

مترجم: مرضیه فروتن
www.adweek.com

چهارشنبه 13 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • استشمام هوای سوئد در اگهی آرام و بی صدای و ...
  • خودروی جدید ولوو: زاویه دید 360 درجه مثل پر ...
  • حق بیمه خوردو Volvo
  • ولوو، هویت خود را به روز مي كند
  • قطع همکاری ولوو تراکس با ایران تکذیب شد
  • تست های زنده ولوو
  • کمپین گردشگری سوئد در Airbnb
  • داستان يك لوگو؛ لوگوي ولوو چگونه پديد آمد
  • گاوبازی کامیون ولوو
  • ولوو به دوران اوج باز مي‌گردد
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر