» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
Pantene و نخستین سلبریتی محجبه و تغییر نگاه به زن قدرتمند


ام بی ای نیوز: آگهی تبلیغاتی Pantene در مالزی معنای اصطلاح "بانوی آهنین" (به زبان مالزیایی "WanitaBesi") را تغییر داده است که به طور سنتی تحت عنوان توهینی به زنان "unfeminine" مورد استفاده قرار می گرفت.
این آگهی تبلیغاتی تازه ترین اقدام در پلت فرم "انسان قوی زیبا است" برند مراقبت از مو محسوب می شود. Pantene این بار نام اولین سلبریتی محجبه خود، خواننده و ترانه سرا مالزیایی، یونا، را وارد فهرست سلبریتی های خود می کند. او در اقدام خلاقاته اصلی کمپین، یک فیلم اکران شده در سینما ها، کنار ستاره حوزه سلامتی و تناسب اندام، لینورا لو و غواص ملی مالزیایی سابق، آدلین چین، می درخشد.

می تئوه، مدیر کل Procter & Gamble مالزی اعتقاد دارد که Pantene همیشه از قدرت درونی و روحی زنان در سرتاسر جهان پشتیبانی می کند. او نیز به رونمایی از هشتگ #Wanitabesi، یک بیان منحصر به فرد مالزیایی از باور P & G به رابطه مستقیم موجود میان قدرت و زیبایی می بالد که بر اساس آن هر زن این قدرت را درون خود دارد تا بتواند بهترین خود باشد.
ایده پشت فیلم نمایش معنای جدید عبارت و ذکر این نکته است که قدرت فوق را می توان در پبروزی بر مصیبتی یافت که اغلب اوقات فقط از زن بودن به عنوان مصیبت اصلی نام برده می شود. آواز پس زمینه فیلم یک شعر مخصوص کودکان به اسم "Bangun Pagi" را تشکیل می دهد. به عنوان تغییری دیگر در آواز پس زمینه فیلم، می توان به اجرای ترانه توسط یک گروه کر کاملا دخترانه اشاره کرد. آخرین قسمت ترانه نیز با مقداری تغییر به توضیح درباره قدرت درونی زن پرداخته است.

یونا پیرامون کمپین چنین می گوید: "واقعیت این است که هر سال هزاران دختر تحت فشار همسالان خود علایق و احساسات قوی خود را کنار می گذارند. عباراتی نظیر "Wanita Besi" در مدارس، میدان های ورزشی و رسانه های اجتماعی به شکلی منفی مورد استفاده قرار می گیرند و ما را مجبور به شک داشتن درباره خود و دست کشیدن از رویاهایمان می کنند.
اکنون آن زمان فرا رسیده است تا متن داستان را کاملا تغییر دهیم. من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام تا زنان قوی فراوانی را در زندگی خود ببینم یا مادام که آن ها را در حال حاضر "WanitaBesi" می نامم، ما با هم امکان الهام بخشیدن به یکدیگر و در نتیجه دنبال کردن رویاهایمان را داشته باشیم.

کمپین را آژانس تبلیغاتی Grey Group مالزی راه انداخته و فیلم را Think Tank ساخته است.
اوایل سال جاری میلادی، Pantene با هدف انتشار پیام #GoGentle و کمک گرفتن از بازیگر زن، پریانکا چوپرا، نام او را در فهرست سلبریتی های خود وارد کرد.



Pantene و نخستین سلبریتی محجبه و تغییر نگاه به زن قدرتمند

مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com
چهارشنبه 13 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • پيام Pantene براي زنان: بي‌جهت عذرخواهي نكني ...
  • تجلیل گوگل از فیلمساز مالزیایی
  • تبلیغ شامپو یا تشویق زنان به خودباوری
  • گوچی صدای اعتراض زنان را به گوش جهانیان م ...
  • Dove؛ نمایش اختلاف درک زنان از زیبایی خود ب ...
  • نایک خاورمیانه و تقدیر از زنان ورزشکار
  • هدفمند ترین برندهای سال 2017
  • کانال یوتیوب برای ماه رمضان در مالزی
  • الهام بخش‌ترين كمپين‌هاي تبليغاتي براي ...
  • مادران بدون ترس، به استقبال تجربه‌های جد ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر