» نبرد بین بزها؛ برنده چی کسی است؟ رونالدو یا مسی؟
» درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
» Pampers و آواز خواندن به وقت عوض کردن پوشک
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت سوم)
» پدران عزیز آینده: به خاطر فرزندانتان کمی کار را کنار بگذارید
» لباس تیم ملی ژاپن الهام گرفته شده از زره سامورایی ها
» جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایکی (قسمت چهارم)
» IKEA و تبلیغ محصولات دوست نداشتنی
» شاهکارهایی با صدای ماشین
» سیری ناپدید می‌شود

» کمپپین شیلا ”بنشان به لبش لبخند” برای حمایت از کودکان کار
» محصولات 2016 هوآوی: میت 8، یک تبلت و یک ساعت هوشمند
» غول‌ها جایزه می‌دهند!
» چالش سال 2016 مارک زاکربرگ: ساخت یک پیش خدمت هوش مصنوعی
» محصولات ضدلک Scotchgard
» نصب CarPlay اپل روی تمام خودروهای شرکت فورد
» 9 فرمان جدید گوگل برای Google Now
» لوازم خانگی Miele
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو
» منتشر شد: کتاب “تکنیکهای بازاریابی در بازار ایران”

عضویت در خبرنامه

 
پپسی: عاشق فوتبال باشید، آن را زندگی کنید


ام بی ای نیوز: به مناسبت برگزاری جام جهانی 2018 روسیه، ستاره های آسمان فوتبال با هدف تاکید بر روی تاثیر جهانی این ورزش بر روی مردم دنیا به همکاری با هنرمندان برگزیده از کشور های خود پرداختند. از آن جا، فناوری تبلیغات ویدیویی "Clinch" با توجه به جزئیات هنری خلاقانه و پرتره هایی از فوتبالیست ها، یک نوع پوشش هنری خاص برای هر قوطی طراحی و اجرا کرد. در ادامه یک مدیر هنری به نام "تیسیا گانژا" انتخاب شد تا هنرش را با تصاویری از بازیکنان دنیای فوتبال از روسیه و لهستان ترکیب کند.

پپسی: عاشق فوتبال باشید، آن را زندگی کنید

پپسی: عاشق فوتبال باشید، آن را زندگی کنید


پپسی به دلیل آوردن سمبلیک ترین قهرمانان و نامزد های کسب موفقیت دنیای فوتبال به جهان به غیر منتظره ترین روش ممکن نزد همگان شناخته شده است. این شرکت به طرفداران جنبه های پنهان زندگی بازیکنان مورد علاقه خود را نشان می دهد. بازیکنان فوتبال در یک نقطه با هم مشترکند: آن ها همگی عاشق این بازی هستند اما آن دسته از بازیکنانی که به رده بندی بهترین فوتبالیست های جهان می پیوندند چیز بیشتری از فوتبال می خواهند. آن ها می خواهند هر روز آن را زندگی کنند.
در سال 2018، پپسی از هنر، عکاسی و ورزش برای شرح داستان های زندگی بازیکنان فوتبال بهره می برد. بهترین بازیکنان در جهان فوتبال را زندگی می کنند. از این طریق طرفداران با سبک زندگی فوتبالی آن ها (داخل و خارج از زمین) آشنا می شوند و رویکردی منحصر به فرد در قبال ورزش و ورزشکاران خطاب به هواداران در سرتاسر جهان اتخاذ می گردد.

پپسی: عاشق فوتبال باشید، آن را زندگی کنید


دیزاین و تصویر: تیسیا گانژا
نوع پروژه: تولیدی، کار تجاری
محتوای بسته بندی: پپسی
موقعیت مکانی: مسکو، روسیه

پپسی: عاشق فوتبال باشید، آن را زندگی کنید

مترجم: مرضیه فروتن
www.packagingoftheworld.com
چهارشنبه 20 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • اقدام بی‌سابقه روسیه در جام جهانی 2018
  • گران‌ترین تبلیغات روی پیراهن بازیکنان ف ...
  • SAP فوتبال آلمان را در جام جهانی قهرمان می ...
  • مایکروسافت اسپانسر تیم فوتبال رئال مادری ...
  • چمدان دست ساز لویی ویتون، حافظ کاپ جام جه ...
  • آرژانتین آخرین بازی تدارکاتی‌اش را لغو ک ...
  • KitKat همگام با جام جهانی
  • جام جهانی؛ رقابت بین دو تیم آدیداس و نایک ...
  • لباس نیجریه عجایب هفت گانه جهان را تکمیل ...
  • هواپیمای تیم فوتبال آرژانتین برای جام‌ج ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر