» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر
» پانزده دسته شغلی بازاریابی و فروش در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
هواداران نیمار تنها تمارض‌هایش را به یاد دارند


ام بی ای نیوز: وقتی از تمارض‌های نیمار حرف می‌زنیم، قابلیت‌هایش را زیر سوال نمی‌بریم. تونی بوزان، نویسنده‌ی معروف کتاب‌های خلاقیت و راه‌کارهای زندگی بهتر، در کتابش قدرت هوش خلاق می‌گوید: کسی که برای دیر تحویل دادن یک کار یا اشتباهی که کرده، دروغی مصلحتی به زبان می‌آورد خلاقیت زیادی دارد.» از بحث اخلاق که بگذریم و مسائل روان‌شناسی را که کنار بگذاریم، می‌بینیم همه‌ي ما دست‌کم یک بار با این شرایط مواجه بوده‌ایم و دروغی را به زبان آورده‌ایم، وقتی بیمار نبوده‌ایم بیماری را بهانه و تمارض کرده‌ایم. حال نیمار کسی است که تقیربا در هر بازی، دروغ خلاقانه‌ای را مقابل چشم دوربین‌ها و تماشاچیان می‌گذارد. روی زمین می‌افتد، غلت می‌زند و وقت تلف می‌کند.

منتها در این روزگار، او لازم نیست تا انتشار روزنامه‌های صبح فردای بازی انتظار بکشد تا خبر شیرین‌کاری‌هایش منتشر شود؛ حرکاتی که گاه، انتقاد ورزشی‌نویسان (مثلا بخش ورزشی USA Today) را موجب می‌شود. خبرنگاران آن‌لاین (مردم) و خبرگزاری‌های بی‌رحم (شبکه‌های اجتماعی) در همان لحظه تمارض‌های او را شکار می‌کنند و خلاق‌ترها در همان لحظه دست به کار تولید مطالب دیگر یا همان حواشی می‌شوند و از حاشیه‌های نیمار، حاشیه‌های جدیدی می‌سازند تا خودشان هم توی چشم باشند.
حالا کافی است هشتگ #Neymarchalleng را در توییتر و اینستاگرام جست‌وجو کنید تا ویدیوهای مختلفی را که مردم ساخته‌اند و مکالمات‌شات را ببینید.

در این مطلب سعی می‌کنیم چند مورد از این ویدیوها و متن‌های بی‌شمار را با هم ببینیم.

بازی نیمار هم رسید



نیمار در حال برگشت به برزیل



تبلیغات‌چی‌ها هم از این فرصت استفاده کرده‌اند و رستوران‌ زنجیره‌ای KFC و آژانس اوگیلوی کیپ تاون هم آگهی‌ای بر این اساس ساخته‌اند.



سخنان ام‌باپه در تحسین نیمار و این‌که دلش می‌خواهد از او تقلید کند و یاد بگیرد، هم در ناین‌گگ دست‌مایه‌ی شوخی قرار گرفته. «من هر روز از نیمار چیز تازه‌ای یاد می‌گیرم. سعی می‌کنم هر چه را انجام می‌دهد، با دقت ببینم تا سریع‌تر بتوانم یاد بگیرم.»

هواداران نیمار تنها تمارض‌هایش را به یاد دارند

هواداران نیمار تنها تمارض‌هایش را به یاد دارند


ام‌باپه: چطور این کار رو می‌کنی؟
نیمار: کاری نداره، انقدر غلت می‌زنی رو زمین که دیده بشی.

ویدیوی موش و گربه



برخی ویدیوهای خلاقانه از نیمار در توییتر





ویدیوی نیمار در دروازه



باز هم خلاقیت




طرفداران نیمار، امروز بیش از آن‌که به تکنیک‌های بازیکن مورد علاقه‌شان، فکر کنند، تمارض‌هایش را به خاطر می‌آورند و او انگار راضی است؛ دست‌کم حالا راضی است.

هواداران نیمار تنها تمارض‌هایش را به یاد دارند

mbanews.ir- نازنین کی نژاد
شنبه 23 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تمارض های نیمار تبدیل به فونت می شوند
  • به جای نیمار بازی کنید
  • مسترکارت بازنده‌ی اولین کمپین جام جهانی
  • بارسلونا، شهری فوتبالی بر فراز آسمان‌ها
  • نبرد تبلیغاتی در آستانه نبرد جهانی باشگا ...
  • بیلبورد تبلیغاتی نایک برای رونالدو: از نو ...
  • فوتبالیست‌ها در جام‌جهانی چه کفشی به پا ...
  • اینستاگرام به زبان ساده
  • در آگهی تبلیغاتی نایک روح فوتبال را بیدار ...
  • ویدیوهای 360 درجه‌ی Facebook
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر