زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن


ام بی ای نیوز: «زندگی بی‌نقص نیست، اما پروفایل شما باید بی‌نقص باشد». بیانیه‌‌ی ماموریت استارتاپ نوظهور لایف‌فیکر (Lifefaker)، اولین سرویس زندگی ساختگی را با هم خواندیم.
کاربران، به جای این که سختی زندگی بی‌نقص را به جان بخرند و دنبالش باشند، حالا می‌توانند فقط عکس بگیرند. وب‌سایت Lifefaker.com بسته‌های عکسِ از پیش آماده‌ای را به کاربران می‌فروشد تا در اینستاگرام‌شان پست کنند.
بسته‌ها اسامی جذابی دارند: «تعطیلاتم را ببین و گریه کن»، بسته‌ی «تعطیلاتم خارق‌العاده بود، متشکرم»، «همه‌ی چیزها مال من است»، «نگاه کن چه ناهاری داشتم». استارتاپ با کمپینی شروع به کار کرد که یکی از کاربران واقعی این وب‌سایت، روبی ۲۲ ساله، را نشان می‌داد. روبی در ویدیوی کمپین می‌گوید: «تا به حال به این اندازه خوش‌حال نبوده‌ام.»

زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن


با این حال کسانی که به سراغ این وب‌سایت می‌روند، به هدف واقعی این پروژه پی می‌برند. آن‌ها پیغامی از سانکتوس، یک استارتاپ سلامت روان، دریافت می‌کنند. وب‌سایت به خوانندگان یادآوری می‌کند که همه فشار شبکه‌های اجتماعی را حس می‌کند و از عدد ۶۲درصدی مردمی استفاده می‌کند که هنگام مقایسه‌ی زندگی‌هایشان با آنچه در فضای آن‌لاین می‌بینند، احساس ناکافی‌بودن می‌کنند. کاربران وب‌سایت با کلیک روی لینک Sanctus.io فیملی را می‌بینند که رفتارهای ناسالم در شبکه‌های اجتماعی و تاثیر مخرب‌شان را بر سلامت روان و روش‌های تغییر آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن



زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
دوشنبه 25 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • پوست‌اندازی شبکه‌های اجتماعی
  • 12 سال است که Facebook ما را می‌شناسد: تولدت مب ...
  • هشدار ویکی‌پدیا به کاربران: مواظب لینک‌ ...
  • شبکه اجتماعی فقط برای بانوان عرب
  • ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قس ...
  • توییتر از استراتژی توسعه بازار خود عقب اف ...
  • جایگزینی سایت های اینترنتی خرید با شبکه ه ...
  • آمار و ارقام جالب از شبکه اجتماعی اینستاگ ...
  • اینستاگرام با فیلم های داستانی کاربران ب ...
  • انتشار آماری در مورد کاربران گوگل پلاس
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر