» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی


ام بی ای نیوز: طعم ها و رنگ های بستنی Love Potion No. 921 رد پای جهانی آژانس تبلیغاتی Periscope را منعکس می کنند.
در استقبال از روز ملی بستنی در آمریکا، آژانس تبلیغاتی Periscope با محوریت مینیاپولیس با مشارکت مغازه بستنی فروشی محلی "Izzy’s" بستنی با عطر و طعم سفارشی مخصوص به خود را عرضه می کند. "Love Potion No. 921" به آدرس محلی آژانس و شعار آن یعنی "Do Things People Love" اشاره دارد.
عطر و طعم منحصر به فرد این بستنی با ترکیب اسانس پرتقال، انار و کمی زنجبیل بازتابی از لوگو و رنگ های جدید آژانس، نارنجی، صورتی، سفید و خاکستری است.
دفاتر جدید Priscope در هند و چین طعم انار و زنجبیل را پیشنهاد دادند که هر دو به عنوان طعم و رایحه های محلی نماد های عشق در بسیاری از فرهنگ ها در جهان به حساب می آیند.
پس از طرح ایده ترکیبات عطر ها و طعم های مختلف، یک تیم از Periscope با همکاری Izzy’s به بررسی بازخورد دیزاین بستنی پرداختند. تست طعم و مزه به سرعت ترکیباتی غذایی متنوع پر ریسک نظیر شکلات و صدف که تاکنون ارائه داده نشده بودند، را حذف کرد. پس از نامگذاری نهایی توسط کارمندان و طراحی بسته بندی، P4 Studios آژانس تبلیغاتی Periscope از بستنی ها عکس گرفت.
"Love Potion No. 921" بخشی از یک rebranding بسیار بزرگ تر برای کل آژانس محسوب می شود که علاوه بر طراحی لوگو و معرفی رنگ های جدید، چند مورد بازسازی و یک وبسایت جدید را نیز در بر خواهد گرفت.

مشتری: Periscope
آژانس تبلیغاتی: Periscope



حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com
[b]سه شنبه 26 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • بستنی هایی با طعم اتاوا
  • با بیلبورد بستنی یخی حال و هوای شهر تازه م ...
  • ساندویچِ بستنی؛ بستنی، شکلات، بیسکوییت
  • باقلوا؟ بستنی؟ یا باقلوا بستنی
  • "بستنی سنتی ایرانی" به "جام جهانی فوتبال ...
  • بستنی نوتلایی سفید با ظاهری بهشتی
  • نقاشی های شگفت انگیز با بستنی آب شده
  • بستنی 5 انگشتی
  • حضور ماشین بستنی فروشی در میدان جنگ غیر ع ...
  • رقیبی جدید برای بستنی لواشکی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر