» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» اپل گوشی فقرا در چین
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» مشتریان‌ در تیم کدام سلبریتی قرار می‌گیرند؟
» امسال جان‌لوییس نتوانست اشک مردم را دربیاورد
» تدوین استراتژی‌های نوین بازاریابی در "عظیم خودرو"
» لاکوست و دیزنی با هم شمع های تولد را فوت می کنند

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند


ام بی ای نیوز: اینفلوئنسرها مراقب باشند!
لیل میکیلا (Lil Miquela) فعالیتش را از آوریل سال ۲۰۱۶ در اینستاگرام آغاز کرد و از آن زمان به بعد عکس‌هایی از خودش را با لباس‌های متنوع و در رویدادهای مختلف پست کرده است. او که ۱۹ ساله و برزیلی است بیش از یک میلیون طرفدار دارد.


میکیلا می‌گوید: «من با موسیقی، انعکاس مسائل سیاسی و بشردوستانه‌ای که به آن‌ها باور دارم، به مخاطبانم نزدیک می‌شوم و در این مدت توانسته‌ام با همین به‌اشتراک‌گذاری علایقم دوستان زیادی در سراسر دنیا دست و پا کنم.»
او که هیچ وقت پولی بابت کارهایش دریافت نمی‌کند، در یکی از آخرین شوهای لباس پرادا (Prada) در میلان حضور داشته و در حال حاضر با شنل (Chanel)، فندی (Fendi) و ... مشغول است.

شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند


اما آن‌چه که باید در مورد میکیلا بدانید این است که او یک روبات و محصول استارتاپ براد (Brud) است و با هوش مصنوعی کار می‌کند. در نگاه اول وقتی این عروسک خوش‌ساخت را می‌بینید، نمی‌توانید بین او و یک انسان زنده تفاوتی بگذارید. او خوش‌لباس است، با موسیقی‌دان‌ها، هنرمندان و اینفلوئنسرهای واقعی حشر و نشر دارد و حتی با آن‌ها در رستوران‌های واقعی قرار ملاقات می‌گذارد. او حتی از آلرژی‌اش هم شکایت می‌کند. با این حال او باید بداند که واقعی نیست، حتی اگر در توضیح اینستاگرامش بنویسد «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد.»
جالب است بدانید، لیل میکیلا تنها روبات این عرصه نیست و شودو (Shudu) روبات/ مدل لباس است که البته برو و بیای میکیلا را ندارد و توسط یک طراح سه‌بعدی خلق شده است.

شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند


میشل استاینبرگ (Michelle Steinberg) مدیر بازاریابی اینلفوئنسرهای شرکت دومین (Domain) می‌گوید: «تا وقتی مخاطبان بتوانند با روبات اینفلوئنسر ارتباط برقرار کنند، چه اشکالی دارد که از روبات‌ها در این حوزه استفاده کنیم. فقط کافی است مردم حس فریب‌خوردن نداشته باشند.» او ادامه می‌دهد که «در آینده همه‌ی برندها روبات‌های سفارشی‌سازی‌شده‌ی خود را خواهند داشت که براساس شخصیت برندشان ساخته شده است.»
اما گیل ایال (Gil Eyal) مدیر اجرایی بازاریابی اینفلوئنسری HYPR موافق نیست و به نظر او این فرایند ادامه‌دار نخواهد بود، حتی اگر مردم سطحی از فریب‌خوردن را هم بپذیرند.»

شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند

مترجم: نازنين کي نژاد
www.marketwatch.com
چهارشنبه 27 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • مراسم نمادین ازدواج دو روبات در ژاپن
  • روبات آجرچین که با سرعت 20 برابر انسان خان ...
  • روبات چمن زن iMow
  • روبات نباشید و انسانیت‌تان را ثابت کنید
  • توانایی روبات‌ها برای یادگیری آشپزی
  • روبات آشپز هم ساخته شد
  • استخدام روبات‏های خوانشگر احساس مشتریان ...
  • روباتی دوست داشتنی و همه کاره
  • روبات‌ها جایگزین چه مشاغلی می‌شوند؟
  • رونمایی ازنسخه جدیدروبات هوندا
  •