نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران


ایسنا: یک کارشناس صنایع دستی گفت: عدم آشنایی هنرمندان به سلایق بازار باعث رکود صنایع دستی شده است. فرزانه عادلی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد: در حال حاضر صنایع دستی لرستان در بیشتر رشته‌ها دچار رکود و در برخی رشته‌ها رونق نسبی دارد. وی ادامه داد: ازجمله معضلاتی که دامن‌گیر این بخش از اقتصاد لرستان شده، می‌توان به گرانی، عدم وجود نوآوری و خلاقیت و در طراحی آثار و... اشاره کرد. عادلی اضافه کرد: امروزه یکی از پردرآمدترین صنعت‌های کشورهای در حال توسعه با ارزش افزوده بالا صنایع دستی و بومی آنهاست.
این کارشناس صنایع دستی خاطرنشان کرد: عدم وجود بازار داخلی و خارجی، عدم آشنایی هنرمندان به سلایق بازار داخلی و خارجی، مواد اولیه نامرغوب، عدم بسته‌بندی مناسب، عدم تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای، عدم وجود اتحایه‌ها و تعاونی‌های قوی و کارآمد در این حوزه و عدم سرمایه‌گذاری در این بخش از دیگر مشکلات صنایع دستی استان است. وی یادآور شد: به نظر می‌رسد یکی از دلایل کمرنگ شدن نقش صنایع دستی در رونق اقتصادی این است که این صنایع دیگر مانند گذشته به عنوان وسیله‌ای برای زندگی مردم درنظر گرفته نمی‌شود.

یکشنبه 31 تیر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • صنایع دستی ایران برند ندارد
  • بسته بندی صنایع دستی باید متناسب با سلایق ...
  • توجه به مقوله بسته‌بندی موجب رونق فروش ت ...
  • هفته‌ی صنایع دستی ایران در الجزایر برپا ...
  • توجه به بسته‌بندی و فروش اینترنتی، راهکا ...
  • بسته بندی صنایع دستی در اصفهان الزامی می ...
  • صنایع‌دستی ایران در خانه‌های مدرن غربی
  • نمایشگاه بین المللی تخصصی-صادراتی صنایع ...
  • راه‌اندازی ۳۰۰ متر نمایشگاه صنایع دستی ب ...
  • صنایع دستی ایران حراج می شود
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر