تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است


مهر: محمد قاصد اشرفی رییس انجمن سینماداران در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از سینماها تبلیغ فیلم های اکران آینده را قبل از نمایش فیلم پخش نمی کنند یا زمان کمتری از مصوبه برای پخش آنونس فیلم‌های اکران آینده اختصاص می دهند، گفت: همه سینماها فیلم های اکران آینده خود را در سالن ها به صورت آنونس تبلیغ می کنند و زمان آنونس ها معمولا کمتر از یک دقیقه نیست.

وی در پاسخ به اینکه مشاهدات ما مبنی بر این است که در برخی از سینماها هیچ آنونسی از اکران آینده پخش نمی شود، توضیح داد: آنونس فیلم ها زمانی نمایش داده نمی شوند که تاریخ اکران آنها هنوز مشخص نشده باشد.
رییس انجمن سینماداران توضیح داد: مساله پخش تیزر فیلم ها هیچ ربطی به آیین نامه اکران ندارد و از سال ها پیش این اتفاق در سینماها رخ داده است. اتفاقا بسیاری از شرکت های پخش نسبت به این امر بسیار حساس هستند و آنونس فیلم های خود را آماده کرده و به سینما ارسال می کنند.
وی با اشاره به اینکه آنونس فیلم هایی که در آینده اکران می شود برای همه سینماها ارسال می شود، تاکید کرد: در حال حاضر سینماها تبلیغات گسترده ای برای فیلم ها دارند و این مساله که ممکن است به خاطر مسایل مالی تبلیغ فیلم ها را کم کنند و به تبلیغ کالای تجاری بپردازند، درست نیست.

قاصداشرفی در پایان و درباره نقد مهر مبنی بر اینکه چرا پوستر و عکس فیلم های اکران آینده در فضای لابی سینماها دیده نمی شود، گفت: به غیر از تبلیغات آنونسی فیلم ها، پوسترهای تبلیغاتی و عکس های فیلم ها در فضای تبلیغاتی سالن های سینما قرار می گیرد.

دوشنبه 1 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تبلیغات کاذب یک فیلم ویدیویی برای جذب مخا ...
  • آغاز تبلیغات محیطی «چ» برای اکران نوروزی
  • مسابقه‌ی اقلام تبلیغاتی جشنواره فیلم فج ...
  • شرط سینماداران برای پخش بازیهای جام جهان ...
  • نامزدهای بخش تبلیغاتی جشن سینما معرفی شد
  • تابلوهای تبلیغاتی شهر موش ها آمدند
  • رونمایی از نخستین پوستر «شهر موش‌ها ۲»
  • فیلم‌های چینی در تهران اکران می شوند
  • پخش آگهی کتاب «مرد رؤیاها» هم‌زمان با اک ...
  • آغاز به کار بزرگترین سینمای ایران
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر