» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» شناسایی نیازهای پنهان مشتریان در کاریزما

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است


شهر سخت افراز: جدیدترین شنیده‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در نظر دارد در رده گوشی‌های هوشمند بالارده خود تغییراتی وسیع و عمده را لحاظ کند. براساس اطلاعات جدید منتشر شده سامسونگ ممکن است در آینده نزدیک برند گلکسی نوت خود را کاملاً کنار بگذارد و این محصولات را در قالب سری گلکسی اس و همراه با یک قلم هوشمند روانه بازار کند.

برای مدتی طولانی محصولات موجود در سری گلکسی نوت، اولین انتخاب کاربرانی بود که نیاز به یک اسمارت فون با صفحه نمایش بزرگ داشتند. اما در حال حاضر کمپانی‌هایی نظیر شیائومی، هواوی و... محصولات قابل رقابتی با گوشی‌های نوت روانه بازار می‌کنند که قیمت بسیار مناسب‌تری از آن‌ها نیز دارند. از سوی دیگر با عرضه گوشی‌های گلکسی اس پلاس با صفحه نمایش بزرگ در چند سال اخیر، می‌توان گفت که این محصولات و گوشی‌های نوت از نظر قابلیت و کاربرد همپوشانی‌های زیادی پیدا کرده‌اند. این دو موضوع سبب شده است که اخیراً فروش گوشی‌های گلکسی نوت به میزان زیادی کاهش پیدا کند و اکنون به نظر می‌رسد با استقبال نامناسب کاربران از گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ مجبور است این دو رده از محصولات خود را با یکدیگر ادغام نماید.

ترکیب دو سری محصول گلکسی نوت و گلکسی اس سبب می‌شود که هزینه تولیدات سامسونگ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و به صورت همزمان با سرمایه گذاری بر روی یک برند، موفقیت‌های بیشتری نصیب این کمپانی شود. علاوه بر این، عرضه یک اسمارت فون دیگر در رده گلکسی اس که صفحه نمایشی بزرگ‌تر از گوشی‌های اس پلاس دارد و همچنین از همراهی یک قلم هوشمند بهره می‌برد؛ می‌تواند به این سری از محصولات در رقابت بهتر با گوشی‌های آیفون جدید کمک کند.

گفته می‌شود که اپل این‌ روزها مشغول آماده سازی نسل جدیدی از گوشی‌های آیفون است و قصد دارد در سال جاری سه نسخه مختلف از آن‌ها را روانه بازار کند. بزرگ‌ترین نسخه از این محصولات که به احتمال فراوان با عنوان پلاس روانه بازار می‌شود دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است. از سوی دیگر، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که سامسونگ نیز قصد دارد در سال آینده و در قالب سری محصولات گلکسی اس 10، سه گوشی هوشمند را روانه بازار نماید. اگرچه هنوز از نام سومین گوشی در این رده اطلاعاتی منتشر نشده است اما به احتمال فراوان این محصول شباهتی ویژه به گوشی‌های گلکسی نوت دارد و پایان بخش عرضه محصولات در این رده خواهد بود.

دوشنبه 1 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • جزئیات گلکسی نوت ۲ فاش شد
  • گلکسی S6 فروردین به بازار می‏آید
  • ال جی رقیب گلکسی اس 3 را معرفی کرد
  • Galaxy S III سامسونگ دو هفته دیگر رسما معرفی می ...
  • گوشی جدید ال‌جی قلم دارد
  • تیزر نسل4 گلکسی پخش شد
  • سامسونگ دو محصول جدید را روانه بازار فناو ...
  • گلکسی خمیده سامسونگ ماه آینده می‌آید
  • نمایشگر گوشی جدید سامسونگ خط و خش را از بی ...
  • طعنه ال‌جی به خم شدن گلکسی‌اس ۶ اج سامسو ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر