» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» شناسایی نیازهای پنهان مشتریان در کاریزما

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بیایید گفتگو کنیم


ام بی ای نیوز: تبلیغات فرهنگی این روزها به موضوع گفتگو پرداخته و کمپینی محیطی متفاوت در سطح شهر در حال اکران است که مخاطبان را به گفتگو کردن با یکدیگر دعوت می کند.
همزمان با روز "جهانی گفتگو" کمپین محیطی بزرگی در سطح شهر تهران توسط سازمان زیباسازی اکران شده که در هیاهوی زندگی ماشینی و مشکلات اجتماعی و اقتصادی و... مخاطبان را به گفتگو درحوزه ی جامعه و خانواده دعوت میکند. بسیاری از صاحب نظران درحوزه ی روانشناسی درمان مشکلات روحی و تنهایی افراد را مصاحبت و طرح مسائلی که آنها را نگران و افسرده ساخته عنوان می کنند.

بیایید گفتگو کنیم


موسوی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی، ضمن اعلام مطالب فوق گفت: درجلسه ی تبلیغات فرهنگی که متشکل از برخی مدیران شورای شهر تهران و افرادی با تخصص هایی در زمینه های جامعه شناسی و روان شناسی تبلیغات است کمپینی متفاوت از سایر کمپین هایی که تاکنون در تبلیغات فرهنگی اکران شده مورد توجه قرار گرفته و در جلسات کارشناسی به چگونگی طرح آن در تبلیغات محیطی و سازه ها پرداخته است.
این دوره تجربیات متفاوتی را همراه داشت که به دلیل محوریت موضوع آن که جنبه ی اجتماعی و روانشناسی است، کار طراحی و محتوای گرافیکی آن به گروه گرافیک سپرده شد و شعارها نیز برمبنای اهداف در جلسات کارگروه انتخاب و سرانجام روی بیلبوردها اکران گردید.

بیایید گفتگو کنیم


موسوی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این طرح در روزجهانی گفتگو روی بیلبوردها قرار گرفته است موضوعاتی نظیر اینکه چرا، کجا، درچه موضوعی، در چه مکانی گفتگو کنیم که برای مخاطب جذاب باشد و اینکه در هر شرایطی فرصت گفتگو کردن را از دست ندهیم مورد توجه قرار گرفته است که راهگشای بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی قلمداد می شود و فرهنگ گفتگوی سازنده مهمترین هدفی است که در این طرح به آن تاکید شده که مهارت این کار را باید بیاموزیم و بیاموزانیم.

بیایید گفتگو کنیم


وی افزود: به اعتقاد من این کمپین تلنگری است جهت یادآوری اینکه از فضاها و دنیای مجازی کمی فاصله گفته و حتی روش های گفتگوی سازنده آموزش داده شود و نتیجه مثبت داشته باشد.
طرح ها و تصاویر گرافیکی نیز بعد از تایید نهایی در کنار شعارها روی سازه ها قرار گرفتند و چهره ی شهر را به رنگ گفتگو درآوردند.
او در ادامه گفت: در کنار سایر برنامه هایی که در دستورکار جلسات تبلیغات فرهنگی قراردارد نظیر مناسبت های ملی و مذهبی و اطلاع رسانی در امور فرهنگی، پرداختن به یکسری نیازهای اجتماعی با توجه به شرایط روز جامعه نیز در دستورکار قرار دارد که اینبار با توجه به اهمیت گقتگو کردن این موضوع به شهروندان پیشنهاد شده است.

بیایید گفتگو کنیم


بیایید گفتگو کنیم

mbanews.ir - مريم غضنفري
چهارشنبه 3 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تهران با اکران 70 هزار متر مربع تبلیغات فر ...
  • بیلبوردها خوش اخلاق شدند
  • همه واقف باشیم؛ کمپینی با تاکید به مسئولی ...
  • اکران تبلیغات فرهنگی
  • قهرمانی فوتسال دختران ایران اکران شد
  • قراری برای حفظ زیبایی های شهر
  • کمپینی که مخاطبان را به ورزش و سلامتی دعو ...
  • کالای ایرانی روی بیلبوردها نشست
  • کمپین "حماسه عاشورا" پایه گذار سنت های نی ...
  • تبلیغات "سبک زندگی قرآنی" روی بیلبوردهای ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر