کتابی که با خاک،‌ داستان دوستی را روایت می‌کند » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کتابی که با خاک،‌ داستان دوستی را روایت می‌کند


ام بی ای نیوز: کتابی را با صفحه‌های سفید تصور کنید که داستان نوشته‌شده در آن زمانی آشکار می‌شود که روی صفحه‌هایش خاک نشسته باشد.
برند مواد شوینده‌ی امو (Omo) که البته در برخی کشورها با نام پرسیل (Persil) فروخته می‌شود و اوگیلیوی آفریقای جنوبی در ادامه‌ی کمپین این برند با نام «کثیفی خوب است» فعالیت جدیدی را انجام دادند.
آن‌ها می‌خواستند کودکان را از تبلت‌ها و گوشی‌ها دور کنند و لذت بازی در فضاهای باز را به بچه‌ها نشان دهند و برای این کار به معنای واقعی کلمه، کودکان را به کثیف کردن دست‌شان تشویق کنند.

اومو و اوگیلوی به سراغ هنرمندی به نام کارابو پاپی (Karabo Poppy) رفتند تا داستانی درباره‌ی یک بچه پلنگ و بچه ببری بنویسد که با وجود تمام تفاوت‌های ظاهری و مخالفت‌های مادرهایشان، تصمیم سرنوشت این است که با هم دوست شوند. عنوان قصه «داستان نقطه‌ها و خط‌ها» بود و قهرمان آن با محصول برند همخوانی داشت. وقتی ببر و پلنگ کوچک روی گل‌ها غلت می‌زنند دیگر والدین‌شان نمی‌تواند آن‌ها را از هم جدا کند.
به راحتی می‌توان فهمید در کنار تشویق کودکان به بازی، شاهد داستانی اخلاقی در مورد نژادها هستیم. داستان طعنه‌ای به ایالات متحده و برتری سفیدها و نگاه غیرانسانی به مهاجران دارد. اومو بر این باور است که بزرگ‌ترهای زیادی هم هستند که از خواندن این داستان لذت ببرند.
این کتاب در بعضی از مدرسه‌های آفریقای جنوبی توزیع شده است و قرار است پخش آن وسیع‌تر باشد.

کتابی که با خاک،‌ داستان دوستی را روایت می‌کند

مترجم: نازنين کي نژاد
www.adweek.com
پنجشنبه 4 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • طرح خلاقانه سامسونگ برای کودکان نابینا
  • صلیب سرخ رومانی: والدین، قهرمان شکست‌ناپ ...
  • نخستین لباس خواب هوشمند قصه‌گو برای کودک ...
  • کریسمس به روایت ستاره‌های درخشان
  • معرفی تبلت کودکان در نمایشگاه اسباب‌باز ...
  • BREEZE؛ کثیف بودن لباس= انجام یک کار خوب
  • ماجرای خرس عروسکی؛ PR، مارکتینگ یا یک داست ...
  • محدودیت دسترسی کودکان به ویندوزفون
  • شش راز نگارش
  • چاپ داستان تهیه محصول بر روی بسته بندی ما ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر