قوطی آبمیوه با شما حرف می زند » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
قوطی آبمیوه با شما حرف می زند


ام بی ای نیوز: نوشیدنی گازدار Orangina ترکیبی از آب گازدار، آب مرکبات و پالپ نارنجی رنگ است که بیشترین لذت از آن را می توان پس از تکان دادن قوطی نوشیدنی برد. Orangina Wiish Box در راستای تشویق به انجام این حرکت ساده برای کسب بیشترین لذت ممکن تولید شد.
در شرایطی که گهگاه مصرف کنندگان تکان دادن قوطی آبمیوه Orangina را از یاد می برند، Orangina بر اساس ایده "mooh box" یک قوطی سخنگو را طراحی و تولید کرد که در صورت لمس قوطی یا چرخیدن آن، صدای "moo" از قوطی در می آید. Orangina در حالی وعده احتمال بیدار شدن یک غول و برآورده شدن آرزو از طریق سیستم جادویی بسته بندی نوشیدنی را به مصرف کنندگان می دهد که تغییر مبتکرانه رویکرد خود را با ایده Wiish Box به تصویر کشید.



قوطی آبمیوه با شما حرف می زند

مترجم: مرضیه فروتن
www.trendhunter.com

شنبه 6 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • قوطی خلاقانه آبمیوه با شکل و ظاهر بامبو
  • طراحی مبتکرانه قوطی های پپسی در رقابت با ...
  • قوطي وارونه Orangina برای تشويق به تكان دادن ...
  • طراحی قوطی های نوشابه پپسی توسط مصرف کنند ...
  • تلاش رانی برای آشتی با مصرف کنندگان ایران ...
  • بلیط رایگان مترو در ازای بازیافت قوطی
  • کوکا کولا جذابیت خود را از دست می دهد
  • 87درصد ایرانیان نوشابه گازدار مصرف می کنن ...
  • انتشار کُندترین استتوس فیس‌بوکی توسط یک ...
  • شیرینگ دلستر بر قوطی های هولستن نشست
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر