جسارت؛ معرفی یک آژانس فرانسوی از زبان خودش » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
جسارت؛ معرفی یک آژانس فرانسوی از زبان خودش


ام بی ای نیوز: آژانس‌های تبلیغاتی برای نمایش خودشان، چه کارهایی می‌کنند؟ آژانس گلوری‌پاریس آگهی چاپی‌ای را برای جذب مشتری طراحی و منتشر کرده که تمرکزش رو جسارت آن‌هاست، گلوری‌پاریس می‌خواهد به مشتریانش بگوید با مراجعه به این آژانس، باید متفاوت‌بودن را به جان بخرند، چرا که به یک آژانس متفاوت و جسور رفته‌اند.
گلوری‌پاریس (GloryParis) رمز موفقیت و رونق کسب و کار مشتریانش را جسارت می‌داند. مشتری باید تعهدی عمیق به مشتری داشته باشد تا بتواند به آن افتخاری که شایسته‌اش است، برسد.
ترجمه‌ی کپشن: فیزیکی و احساسی خودتان را درگیر کنید. حالا زمان حرکت است. کافی‌ست برندتان بخواهد؛ پیروزی‌های بی‌شمار در انتظارش است. برای شکست دشمن باید شجاعت داشته باشید. در این نبرد، فیزیکی و روحی مشارکت کنید، در غیر این صورت افتخار شما را به وحشت می‌اندازد. پیروزی بدون جسارت رخ نمی‌دهد.

جسارت؛ معرفی یک آژانس فرانسوی از زبان خودش

مترجم: نازنين کي نژاد
www.adsoftheworld.com
یکشنبه 7 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • آگهی بیمه؛ هر شهری خطرات خودش را دارد
  • رونق گردشگری پاریس به لطف قرارداد «دیوید ...
  • وعده‌ی برند؛ قولی که باید به آن وفادار با ...
  • شخصیت‌های گیم‌آوترونز در آژانس تبلیغات ...
  • آژانس برندیگ Ramotion دیزاین هایش را منتشر کر ...
  • فری‌لنسرها بخوانند (قسمت دوم)
  • انواع رابطه میان آژانس و مشتری چگونه است؟
  • ضیافت کم رونق ماشین‌های لوکس اروپایی در ...
  • صلح برای پاریس...
  • آرایشگاه پاپ آپ L'Oreal در هفته مد پاریس
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر