» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» شناسایی نیازهای پنهان مشتریان در کاریزما

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ماجرای همکاری فیلیپس و نلسون ماندلا: اصلاح کنید تا در یاد بمانید


ام بی ای نیوز: مادام که رهبران جهان مشغول صحبت کردن راجع به موضوعات مختلف در رسانه های اجتماعی هستند، هر روز شرح داستان زندگی یک نوع متفاوت از رهبران دنیا اهمیت بیشتری پیدا می کند. اسم او نلسون ماندلا است و اکنون جهان بیش از همیشه به این رهبر بزرگ نیاز دارد.

فراخوان #ShaveToRemember همه مردم در آفریقای جنوبی و ورای آن را به کشف ابعاد شخصیتی ماندلا دعوت می کند. این اتفاق از طریق اصلاح سر به سبک منحصر به فرد او رخ می دهد. اما مدل موی فوق چیزی فراتر از یک سبک موی خاص است. انداختن خط اصلاح به این سبک بر روی سر در قالب یک نوع تعهد درونی به بیان ارزش های مقدس نزد او: آزادی، صلح، بخشش و برابری به یک جهان نژاد پرست می پردازد.

فیلم با صدای ضبط شده از سخنرانی افتتاحیه رئیس جمهور پیشین آفریقای جنوبی کلید می خورد. صحنه طوری تنظیم شده است که گویی این کلمات از زبان طیف متنوع افراد ساکن کشور بیان می شوند. همه کلمات آگهی از دهان ماندلا بیرون آمده اند.
شخصیت ها، همه با خط اصلاح معروف ماندلا بر روی سر، از حکمت و معرفت او به عنوان منبع الهام و هدایت در زندگی ها و مبارزات روزمره خود استفاده می کنند. بر روی سر راویان اصلی فیلم خط اصلاح معروف "Madiba" دیده می شود.

ماجرای همکاری فیلیپس و نلسون ماندلا: اصلاح کنید تا در یاد بمانید


دست اندرکاران
مدیر ارشد خلاقیت – Ogilvy آفریقای جنوبی: پیت کیس
مدیر اجرایی خلاقیت – Ogilvy ژوهانسبورگ: ماریانا او کلی
مدیر خلاقیت – Ogilvy ژوهانسبورگ: مولفی تولو، پیتر لیتل، اجیسانانگ ماسکلا، مایک مارتین
نویسنده – Ogily ژوهانسبورگ: اندایل خامبول، استف فان نیکرک
مدیر هنری – Ogilvy ژوهانسبورگ: ماریون برایان، آنجلا کوامونگوه، تاندو سیلیملا
تهیه کننده – Ogilvy ژوهانسبورگ: استیسی هاردی، دبی دنهیسر
کارگردان – 0307 Films: کیم گلدنهایس
تهیه کننده – 0307 Films: جو باربر
مدیر فیلمبرداری: آدام بنتل

ماجرای همکاری فیلیپس و نلسون ماندلا: اصلاح کنید تا در یاد بمانید

ماجرای همکاری فیلیپس و نلسون ماندلا: اصلاح کنید تا در یاد بمانید



ماجرای همکاری فیلیپس و نلسون ماندلا: اصلاح کنید تا در یاد بمانید

مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com

شنبه 13 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کوکاکولا به نلسون ماندلا، ادای احترام می ...
  • تعریف زندگی ماندلا با یک فيلم تعاملي
  • پوسترهاي 95 سالگي ماندلا
  • ترکیبی از هفت نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی ...
  • نگاه به آینده در تولد 70 سالگی آژانس تبلیغ ...
  • کیم در مقابل کیم: روز آزادی بیان
  • کی اف سی در غنا: عید فطر مبارک
  • عذرخواهی Ogilvy & Mather براي آگهي تبليغاتي ملا ...
  • تور شبانه، ارمغاني جديد از باغ وحش ژوهانس ...
  • فیلیپس و حذف میوه ها از نقاشی های قدیمی
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر