» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» اپل گوشی فقرا در چین
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» مشتریان‌ در تیم کدام سلبریتی قرار می‌گیرند؟
» امسال جان‌لوییس نتوانست اشک مردم را دربیاورد
» تدوین استراتژی‌های نوین بازاریابی در "عظیم خودرو"
» لاکوست و دیزنی با هم شمع های تولد را فوت می کنند

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بستنی هایی با طعم اتاوا


ام بی ای نیوز: هدف از ارائه این بستنی ها با طعم های جدید اثبات این موضوع است که شهر اتاوا به جز بستنی وانیلی معروف خود جاذبه های گردشگری محلی دیگری را نیز دارد.
اتاوا نزد گردشگران صرفا به خاطر بستنی های وانیلی خود معروف است و به جز این جاذبه های گردشگری دیگری را برایشان تداعی نمی کند. یک کمپین محصول همکاری دفتر گردشگری پایتخت کانادا با آژانس تبلیغاتی "Rethink" قصد تغییر این نگرش با استفاده از طعم های دست ساز در قالب یک جایزه را دارد.
در راستای کمک به تغییر شهرت شهر به بستنی وانیلی خاص خود، این آژانس دست به ابداع پنج طعم سفارشی به غیر از وانیلی زد. رستوران کوچک "Moo Shu" در اتاوا با الهام از جاذبه های گردشگری محلی شهر این بستنی ها با طعم های مختلف را خلق کرد.
برای مثال، "Roam Sweet Roam" از ترکیب قهوه واگن با خرما حاصل و در فرایند تولید آن از موزه ها و گالری های هنری محلی اتاوا الهام گرفته شده است یا مخلوط دانه فلفل و آلو در یک نوع بستنی به نام "Rideaculous" ترکیبی نرم و لطیف مانند حس حرکت یک قایق بادبانی در طول کانال "Rideau" را برای فرد تداعی می کند.
طراحی لوگو و بسته بندی برای این نوع بستنی "Not Vanilla"، محصول آژانس تبلیغاتی Rethink، به شکلی است که مثل خود اتاوا، بر خلاف ظاهر ساده خود، باطنی جالب و جذاب دارد. یک رستوران و فروشگاه پاپ آپ در یک روز بسیار گرم در ماه ژوئن این بستنی ها با طعم های جدید را عرضه کرد و طراحی ها از طریق اینستاگرام زنده هستند.
به این ترتیب، شاید ما در آستانه یک trend خوراکی های شیرین یخ زده دست ساز، محصول آژانس ها، قرار داشته باشیم. اوایل تابستان امسال، آژانس تبلیغاتی "Periscope" شهر مینیاپولیس ایالات متحده آمریکا، در قالب کمپین برندینگ مجدد بزرگ تر خود به تولید بستنی با یک طعم خاص و منحصر به فرد روی آورد.

دست اندرکاران
مشتری: Ottawa Tourism
مدیر خلاقیت: جول هولتبی، آرون استارکمن، مابک دوبریک
دستیار مدیر خلاقیت: جیک لیم
مدیر هنری: هایلی هینکلی
نویسنده: ژاکلیم پرنت
طراح: جیک لیم
تهیه کننده آثار چاپی: نارین آرتینیان
تولید محتویات قابل پخش: هیتر بلوم، مگان چیزبرو
برنامه ریز استراتژیک: پاسکال روتیر، سون مک دونالد، هانا نیوپورت
خدمات امور مشتریان: الکس لوفور، مگان بارو



بستنی هایی با طعم اتاوا

مترجم: مرضیه فروتن
www.creativity-online.com

شنبه 13 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ساندویچِ بستنی؛ بستنی، شکلات، بیسکوییت
  • با بیلبورد بستنی یخی حال و هوای شهر تازه م ...
  • حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مج ...
  • بستنی خوشمزه‌ای که ساز می‌زند!
  • باقلوا؟ بستنی؟ یا باقلوا بستنی
  • رقیبی جدید برای بستنی لواشکی
  • بستنی نوتلایی سفید با ظاهری بهشتی
  • بستنی‌های تازه‌ی فصل گرما
  • ساکنان رشت 10 درصد بیش از سایر شهرها بستنی ...
  • کفش های کتانی با الهام از بستنی های رنگی آ ...
  •