» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» زیبان؛ مسابقه عکاسی از زیبایی های تهران
» ادوارد برنیز؛ شیطانی که فکرها را دستکاری می‌کرد
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» اپل گوشی فقرا در چین
» آجیل اعتماد: طلوع خورشید نوید آغاز دوباره
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Apple تاریخ ساز شد: عبور از مرز یک تریلیون دلار


ام بی ای نیوز: Apple تبدیل به اولین شرکت آمریکایی شده است که ارزش آن در بازار به 1 تریلیون دلار آمریکا می رسد. به گفته بلومبرگ، نقطه عطف آن چهار دهه پس از تاسیس شرکت با کمک استیو جابز در یک گاراژ در Silicon Valley رخ می دهد و در مرحله بعدی دنیای محاسبات، موسیقی و ارتباطات موبایل را دچار انقلابی اساسی کرد.
ارزش غول فناوری مصرفی، روز پنج شنبه 12 ظهر در بازار نیویورک از مرز 1 تریلیون دلار گذشت. نقطه عطف قیمت سهام شاهدی بر رهبری تیم کوک، قدرت برند Apple و میراث جابز به شمار می رود که در سال 2011 میلادی از دنیا رفت.
کوک با اشاره به نیرو هایی که با کمک رویترز به دست آورد، این ارزش گذاری را نقطه عطف مهمی دانست که Apple بسیار زیاد به آن افتخار می کند اما هشدار داد که این موضوع نباید به کانون تمرکز برند تبدیل شود.
در حالی که Apple می تواند ادعای ثبت یک رکورد جدید در ایالات متحده آمریکا را داشته باشد، اولین شرکتی نیست که به ارزش بازار یک تریلیون دلاری دست می یابد. PetroChina Co. اواخر سال 2007 میلادی در یک لحظه داغ و پر هیجان در مرحله ارزش گذاری از چنین مرزی گذشت اما به دلیل سقوط قیمت نفت در بحبوحه بحران مالی به سرعت روندی نزولی را طی کرد.
دیگر غول های فناوری بسیار نزدیک به Apple حرکت می کنند. در این راستا ارزش هر یک از نام های آمازون، Alphabet و مایکروسافت بیش از 800 میلیارد دلار است.
با نگاه به آینده، Apple کنار سقوط به جایگاه سوم (پس از سامسونگ و هواوی) از لحاظ میزان فروش جهانی آیفون، هدف آتی خود را ارتقاء جایگاه برند با خدمات طلایی بیشتر و برقراری ارتباط میان کاربران با آبونمان ها، محتوای منحصر به فرد، مشارکت ها در زمینه خودرو و سایر راه ها برای توسعه فعالیت ها، حس وفاداری و فرصت های رشد نامید.




Apple تاریخ ساز شد: عبور از مرز یک تریلیون دلار

مترجم: مرضیه فروتن
www.brandchannel.com

سه شنبه 16 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Apple در مسیر تبدیل شدن به اولین شرکت تریلیو ...
  • نخستین آگهی تبلیغاتی اپل با دستخط جابز
  • اپل باارزش‌ترین برند تاریخ شد
  • آیا اپل هزار میلیاردی می‌شود؟
  • اپل با‌ارزش‌ترین برند دنیا در سال ۲۰۱۵
  • Apple و یک سال مدیریت تیم کوک
  • ارزش برند سامسونگ به 118 میلیارد دلار رسید
  • Apple با ارزش ترین برند جهان شد
  • آینده Apple در گرو میراث استیوجابز
  • تلاش Apple برای بقا پس از استیو جابز
  •