dnaunion حامی استارتاپ‌های فعال حوزه مارکتینگ در الکامپ » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
dnaunion حامی استارتاپ‌های فعال حوزه مارکتینگ در الکامپ


ام بی ای نیوز: مدیران گروه dnaunion در دو بخش "الکام‌پیچ" و "اتاق شتاب" نمایشگاه الکامپ ۹۷ به شناسایی و ارائه مشاوره به استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های Adtech،Martech ،Market Research پرداختند.

مدیران گروه با ارزیابی ۷۸ استارتاپ حاضر در برنامه "الکام‌پیچ" ۱۴ استارتاپ را مرتبط با صنعت مارکتینگ تشخیص داده و از این بین ۳ استارتاپ "نظربین"، "اسمارت وای فای" و "حامی کلاب" به عنوان استارتاپ های برتر انتخاب شدند. گروه با اعطای اعتبارات و جوایز win prize به این سه استارتاپ حمایت خود از کارآفرینان جوان این حوزه اعلام کرد.
لازم به ذکر است : با توجه به حضور استارتاپ‌های فعال در زمینه های متنوع، گروه تصمیم گرفته است؛ به ۱۰ استارتاپ منتخب داوران الکام‌پیچ "مشاوره تخصصی مارکتینگ" ارائه دهد.
همچنین مدیران گروه با حضور در بخش "اتاق شتاب" ایده‌ها، نظرات و مشکلات کارآفرینان جوان را شنیدند و به ارائه راهکار و مشاوره به این جوانان توانمند پرداختند.
استارتاپ‌های بسیاری در سراسر جهان به فعالیت در زمینه مارکتینگ مشغول هستند اما کشورمان در این زمینه با چالش روبرو بوده و استارتاپ‌ها به فعالیت در این حوزه گرایش کمی دارند. این درحالی‌ست که صنعت تبلیغات و بازاریابی نیز، مانند هر صنعتی دیر یا زود دست خوش تغییرات اساسی خواهد شد. این تغییرات با نفوذ دیجیتال در صنعت شروع شده و تا ده سال آینده شاهد تغییرات بسیاری در این زمینه خواهیم بود.
شایان ذکر است: نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.


dnaunion حامی استارتاپ‌های فعال حوزه مارکتینگ در الکامپ

mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 16 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • حمایت تمام قد dnaunion از ایده های استارتاپی ...
  • الکامپ با حضور گسترده استارتاپ ها برگزار ...
  • استارتاپ ویکند تهران با موضوع گردشگری بر ...
  • استارتاپ ویکند شهر هوشمند تهران با موضوع ...
  • هجده اشتباهی که یک کسب‌وکار نوپا یا استا ...
  • استارتاپ واقعیت افزوده صورت شما را به بیل ...
  • تریپ با ما؛ سفری با ما...
  • بازآرتچه، بازاری به وسعت یک کشور
  • ایده‌های خلاق در حوزه تجارت الکترونیک حم ...
  • ابداع یک استارتاپ در شیلی؛ تبدیل هوا به آ ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر