» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» زیبان؛ مسابقه عکاسی از زیبایی های تهران
» ادوارد برنیز؛ شیطانی که فکرها را دستکاری می‌کرد
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» اپل گوشی فقرا در چین
» آجیل اعتماد: طلوع خورشید نوید آغاز دوباره
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
dnaunion حامی استارتاپ‌های فعال حوزه مارکتینگ در الکامپ


ام بی ای نیوز: مدیران گروه dnaunion در دو بخش "الکام‌پیچ" و "اتاق شتاب" نمایشگاه الکامپ ۹۷ به شناسایی و ارائه مشاوره به استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های Adtech،Martech ،Market Research پرداختند.

مدیران گروه با ارزیابی ۷۸ استارتاپ حاضر در برنامه "الکام‌پیچ" ۱۴ استارتاپ را مرتبط با صنعت مارکتینگ تشخیص داده و از این بین ۳ استارتاپ "نظربین"، "اسمارت وای فای" و "حامی کلاب" به عنوان استارتاپ های برتر انتخاب شدند. گروه با اعطای اعتبارات و جوایز win prize به این سه استارتاپ حمایت خود از کارآفرینان جوان این حوزه اعلام کرد.
لازم به ذکر است : با توجه به حضور استارتاپ‌های فعال در زمینه های متنوع، گروه تصمیم گرفته است؛ به ۱۰ استارتاپ منتخب داوران الکام‌پیچ "مشاوره تخصصی مارکتینگ" ارائه دهد.
همچنین مدیران گروه با حضور در بخش "اتاق شتاب" ایده‌ها، نظرات و مشکلات کارآفرینان جوان را شنیدند و به ارائه راهکار و مشاوره به این جوانان توانمند پرداختند.
استارتاپ‌های بسیاری در سراسر جهان به فعالیت در زمینه مارکتینگ مشغول هستند اما کشورمان در این زمینه با چالش روبرو بوده و استارتاپ‌ها به فعالیت در این حوزه گرایش کمی دارند. این درحالی‌ست که صنعت تبلیغات و بازاریابی نیز، مانند هر صنعتی دیر یا زود دست خوش تغییرات اساسی خواهد شد. این تغییرات با نفوذ دیجیتال در صنعت شروع شده و تا ده سال آینده شاهد تغییرات بسیاری در این زمینه خواهیم بود.
شایان ذکر است: نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.


dnaunion حامی استارتاپ‌های فعال حوزه مارکتینگ در الکامپ

mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 16 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • حمایت تمام قد dnaunion از ایده های استارتاپی ...
  • الکامپ با حضور گسترده استارتاپ ها برگزار ...
  • استارتاپ ویکند تهران با موضوع گردشگری بر ...
  • استارتاپ ویکند شهر هوشمند تهران با موضوع ...
  • هجده اشتباهی که یک کسب‌وکار نوپا یا استا ...
  • استارتاپ واقعیت افزوده صورت شما را به بیل ...
  • فورمایند به خانواده‌ی dnaunion پیوست
  • تریپ با ما؛ سفری با ما...
  • چند درصد ایرانی هستی؟
  • بازآرتچه، بازاری به وسعت یک کشور
  •