Xbox و رفع افسردگی » اخبار دنیای بازاریابی،کسب و کار،تبلیغات و تحقیقات بازاریابی

» فناوری نجات‌بخش؛ یار خلاقیت ما
» زندگی نکن، عکس بگیر و خوشبختی‌ات را فریاد بزن
» تشریح مدل "آزمایشگاه مفهوم" در انجمن تحقیقات بازاریابی
» درخواست‌های غیرواقعی؛ نبرد طنازانه‌ی طراح گرافیک و کارفرما
» شغل دیگری که به تدریج روبات‌ها از انسان می‌ربایند
» برند شهری اصفهان رونمایی شد
» آهنگی که ۱۸۰ میلیون دلار برای هواپیمایی یونایتد خرج داشت
» Oreo استاد احضار کودک درون
» ایکیا و چتر پوتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸
» حضور شگفت انگیز بستنی در فرایند دیزاین مجدد یک آژانس تبلیغاتی

» چرا احسان علیخانی منکر تبلیغ غیرقانونی ثامن الحجج شد؟!
» ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
» ماجرای تبلیغات داروهای ترک سیگار ماهواره‌ای
» نبود تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای عامل رکود صنایع دستی در ایران
» تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما حذف نشده است
» واتس اپ برای کاهش خشونت‌‌‌ فوروارد کردن پیام‌‌ را محدود می‌کند
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
Xbox و رفع افسردگی


ام بی ای نیوز: Xbox با هدف تبلیغ خدمات درخواستی "Game pass" خود، در یک آگهی تبلیغاتی جدید به سراغ همه کلیشه های افراطی می رود.
آگهی اصلی با تجویز یک داروی ضد افسردگی شروع می شود و در آن یک دختر از پنجره با درماندگی به بیرون می نگرد. صدای زن بر روی ویدیو از شما در خصوص تجربه استرس یا خستگی سوال می کند. در ادامه این پرسش مطرح می شود که آیا زندگی شما ظاهری شبیه به یک سری ویدیو معمولی موجود در آرشیو دارد؟ مثل بسیاری از فیلم های موجود، صحنه های اکشن در پریدن یک مرد بر روی سنگ ها یا نگاه کردن یک زن به دوربین خلاصه می شود.

صدای روی فیلم در حالی یک نمونه پاسخ به این سوال ها را پیشنهاد می دهد که موسیقی شاد تر می شود و پزشکی یک علامت نئون "Xbox Game Pass" را مانند دارو در دست نگه داشته است. صدا به تزریق تنوع به زندگی شما از طریق این خدمات اشاره می کند. سپس با فریاد یک مرد همه چیز به چپ و راست حرکت می کنند. این خدمات در شرایطی هزاران بازی را دقیقا به روح شما تزریق می کنند که شاهد تصاویری از یک مرد در حال انجام حرکات یوگا، احاطه شده با انفجار ها و تصاویر بازی ها هستیم. سپس صدای یک مرد انگیزه مبارزه با خرس (در یکی از پلتفرم های بازی) را به شما می دهد تا خود را از خطر مرگ نجات دهید و ذرت برداشت کنید.
در مرحله بعد یک بچه با کلاه بابا نوئل و با انجام هر ضربه از هنر های رزمی کاراته کلمات "کسل"، "مضطرب" و "هزینه های بالای ماهیانه" را در فضا پراکنده می سازد. البته، کمی صبر کنید، تصاویر جنون آمیز و عکس های مختلف دیگری همراه با موجی از شگفتی ها در راه هستند.

دست اندرکاران
مشتری: مایکروسافت (Xbox)
آژانس تبلیغاتی: Ayzenberg Group
موقعیت مکانی: ایالات متحده آمریکا
مدیر جهانی بازاریابی: دوین مور
مدیر ارتباطات بازاریابی: آبهی شاه
مدیر ارشد جهانی بازاریابی مصرف کننده: جاش مونسی
مدیر بازاریابی محصول: لی ویلیامز
دستیار مدیر بازاریابی محصول: الکساندرا ویلسون

Ayzenberg Group
استراتزی و ادغام: جاستین هیلز
رئیس امور مشتریان: کارولین کالینز، جئوردی لارات-اسمیت
کارگردان، مسئول عملیات: کوری تیله
تهیه کننده: فیکو متجاهیک
دستیار رئیس استراتژی خلاق: اریک اشمیت
دیزاینر: مایکل کورتز
دستیار مدیر هنری: گری سیستروم
نویسنده: جاسن وانگ
مدیر خلاقیتک فرن اسپینوزا
دستیار مدیر استراتژی: جود آمبروسیو
استراتژیست: آلینا کونتارف
دیزاینر موشن گرافیک: وو نیگوئن
هماهنگ کننده: کیتلین میلر



Xbox و رفع افسردگی

مترجم: مرضیه فروتن
www.thedrum.com

چهارشنبه 17 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کمک مایکروسافت به کاربران آندرویدی
  • بابا نوئل بزرگ در آگهی کریسمس کوکاکولا
  • مایکروسافت باز هم گوشی می‌سازد
  • پلی استیشن بازی کنید، شغل عالی پیدا کنید
  • نرم افزار کمکی برای افراد دست به گریبان ب ...
  • ویدیو چه‌طور می‌تواند به کسب و کار شما ک ...
  • مایکروسافت معرفی کرد؛ Xbox Music
  • درآمدزایی دو برابری بازی‌های پلی استیشن ...
  • تلاش براي بقا در بيلبورد تبليغاتي يك بازي ...
  • شکوفایی خلاقیت در ایستگاه اتوبوس با رنگ و ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر