» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» شناسایی نیازهای پنهان مشتریان در کاریزما

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
از تبلیغات ژاپن چه خبر؟


ام بی ای نیوز:
داو ژاپن- زیبایی حقیقی
داو کمپینی در ژاپن راه انداخت و آن‌ها را به توجه به زیبایی درونی‌شان تشویق کرد تا اعتماد به نفس‌شان را بالا ببرند. برند متوجه شده بود تنها ۷٪ از دختران نوجوان ژاپنی درباره‌ي ظاهرشان اعتمادبه‌نفس دارند و این عدد، کم‌ترین رتبه را در جهان دارد. پس به سراغ دخترانی رفت که در دوره‌ی راهنمایی بودند و از ظاهرشان راضی نبودند. در مصاحبه‌های داو بود که آن‌ها به زیبایی حقیقی‌شان پی می‌بردند. ویدیوی مصاحبه‌ها در مارس ۲۰۱۸ در یوتیوب پخش شد و به راحتی توانست مرز ۳ میلیون بازدید را رد کند.



کیت‌کت ژاپن- کیت‌کت مجازی
در روز ولنتاین، دخترها معمولا به کسانی که دوست‌شان دارند شکلات هدیه می‌دهند، اما این روزها مردم به دوستان‌شان نیز شکلات می‌دهند. کیت‌کت (محصول نستله)، شکلات مجازی‌ای را بین ۱ فوریه و ۳۰ آوریل ۲۰۱۸ عرضه کرد. سال گذشته این کمپین رخداد موفقی برای برند بود: کیت‌کت مجازی بیش از ۱۵۰میلیون بار به اشتراک گذاشته شد. مردم می‌توانند این کیت‌کت را در فیس‌‌بوک، لاین و توییتر به اشتراک بگذارند. ۱۶ شخصیت انیمیشنی با پیام‌های خاص برای انتخاب وجود دارند که مخاطبان می‌توانند در این پلت‌فرم‌ها آن‌ها را انتخاب و ارسال کنند. اگر کسی تعداد مشخصی کیت‌کت مجازی داشته باشد، می‌تواند با مراجعه به فروشگاه برند، شکلات واقعی دریافت کند.

از تبلیغات ژاپن چه خبر؟


سافت‌بنک
سافت‌بنک یک کمپین شبکه‌های اجتماعی راه انداخت تا با مشتریان در توییتر شوخی کند. این کمپین بین ۲۳ تا ۲۷ آوریل اجرا شد. از شرکت‌کنندگان کمپین خواسته شده بود یکی از تصاویر روی وب‌سایت سافت‌بنک را انتخاب کنند و برای آن جمله‌ای بانمک و خاص بنویسند. آن‌ها سپس تصویر و جمله را در حساب توییتر برند بارگذاری می‌کردند. جایزه‌ی برنده پنجاه‌هزار ین کوپن هدیه به شرکت‌کنندگان برتر بود.

از تبلیغات ژاپن چه خبر؟


فانتا
فانتا ژاپن هم در کمپینش از یوتیوبرها خواست که ویدیوی طنزی از برند تهیه کنند و در آن این نوشیدنی را تبلیغ کنند. البته لازم نبود شرکت‌کننده‌ها برای شرکت در کمپین الزامی به تولید ویدیو نداشتند و تنها باید حساب برند را در توییتر دنبال، یکی از چهار ویدیویی را که به نظرشان جذاب‌تر بود انتخاب و آن را ریتوییت می‌کردند.

از تبلیغات ژاپن چه خبر؟


از تبلیغات ژاپن چه خبر؟

مترجم: نازنين کي نژاد
www.japanbuzz.info
یکشنبه 21 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نستله کمپین جی پی اسی به راه انداخت
  • کوکاکولا را این بار در توییتر قسمت کن
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • Nestle: با اولین شکلات صورتی طبیعی جهان آشنا ...
  • Kit Kat سفید در انگلستان
  • M&M؛ تشکر از سربازان با شکلات
  • بررسی یک کمپین: مدیریت بحران با لبخند
  • بابانوئل هیچ‌کس را فراموش نمی‌کند
  • پوسترهای Kit Kat از جنس شکلات
  • پانزده کمپین برتر اینستاگرامی در سال ۲۰۱ ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر