» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
چگونه در ایران تبلیغات برنده اجرا کنیم


ام بی ای نیوز: شرکت سرتیوس قوانین تبلیغات برنده در ایران را تبیین کرده است، تبلیغاتی که به فروش می انجامد و نتایج آن در کسب و کار دیده می شود. شرکت سرتیوس خلاصه ای از آموخته ها را به شکل ابزاری برای مدیران برند و ارتباطات ایجاد و ارائه کرده است.
هدف از آن ها پاسخ به این سوال کلی می باشد: "عوامل کلیدی برای یک تبلیغات عالی چیست؟"

• استفاده از چه دیدگاه هایی تبلیغات ما را به مصرف کننده پیوند می دهد؟
• بهترین روش نمایش مزیت محصول/ خدمت چیست؟
• کدام ابزارهای خلاقانه و عوامل اجرایی برای مصرف کننده آشناست و احساسات ایشان را بر می انگیزاند؟
برای پاسخ به هر یک از این سوال ها نیاز است تا درک عمیقی از مصرف کننده ایرانی و چشم انداز تبلیغات در ایران داشته باشیم.

شرکت سرتیوس فعالیت های تبلیغاتی بیش از 20 برند موفق در بازار ایران را طی دوره 6 ساله تجزیه و تحلیل کرده است. این فعالیت های تبلیغاتی بالغ بر 350 اجرای خلاقانه در رسانه های مختلف مانند تلویزیون، بیلبورد، مجله و فضای دیجیتال بوده است. در این بررسی، سرتیوس اجرای تبلیغاتی هر برند و عملکرد ایشان در بازار را (بر اساس گزارشات Ad*X، TGIو X*POS) مدنظر قرار داده است.

تبلیغاتی که ایرانیان را درگیر و مجذوب خود می کند بر اساس دیدگاه مصرف کنندگان و گاهی بر اساس دیدگاه های فرهنگی ایشان است. این گونه تبلیغات سلیقه و رؤیاهای ایرانی ها را نشانه می‌رود.
متخصصین سرتیوس پی برده اند که چگونه مزایای ساده و منطقی باعث تقویت و جذابیت بیشتر برندها برای مصرف کنندگان شده و دلایل باورپذیری قوی برای خرید محصول/خدمت ضرورتی در اعتبار بخشیدن به ادعاهای محصول محسوب می گردد. هم‌چنین بر اساس دسترسی ایشان به داده‌های کمی استفاده از رسانه و شاخص‌های کلیدی سنجش عملکرد رسانه‌های کمپین، مشخص شد که کدام آمیخته رسانه‌ای توسط برندهای موفق استفاده شده است.

این قوانین با مدیریت و هدایت جناب آقای دکتر گرهارد بارکوس (مدیر عامل شرکت سرتیوس) با پشتوانه دانش و تجربه بیش از 30 سال در صنعت کالاهای تند مصرف (FMCG) در شرکت های بین المللی و به تازگی در ایران و مشارکت جناب آقای راسل مکی با تخصص در زمینه بینش مصرف کننده و ساخت برند، با داشتن تجربه بیش از 20 سال فعالیت در شرکت P&G در کشورهای مختلف از جمله ایران و گروه محصولات مختلف تدوین شده است.
در صورت علاقمندی به این مطلب و سایر مطالب مرتبط وب سایت WWW.Certius.co را ملاحظه فرمائید.

(TGI (Target Group Index یک پیمایش تک منبعی است که گزارشات مربوط به محصولات، برندها، رسانه ها و شیوه زندگی را ارائه می کند.

X*POS این گزارش شامل گزارشات فروش، توزیع و دسترسی و قیمت می باشد که اطلاعات آن از 2،500 منبع مختلف در 24 شهر اصلی ایران جمع‌آوری ‌می‌گردد و چهار صنعت را پوشش می دهد: صنایع غذایی، صنایع غیر غذایی، دارویی و تنباکو.

Ad*X یک تحقیق مستمر و پیوسته و یک منبع قابل اعتماد برای اندازه گیری تبلیغات تلویزیونی و رسانه هاست. از سال 2002، این گزارش ها منتشر می شود. 6 شبکه تلویزیونی ملی و بیش از 70 روزنامه و مجله را پوشش می دهد.

چگونه در ایران تبلیغات برنده اجرا کنیم

mbanews.ir-نرگس فرجي
یکشنبه 28 مرداد 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سرتیوس: عوامل برنده شدن کمپین های تبلیغات ...
  • سرتیوس؛ نگارش فصل تازه‌ای در فعالیت‌های ...
  • مصرف کنندگان به تبلیغات در رسانه های سنتی ...
  • تحقیق در بازار: هزینه تبلیغات آبمیوه ها د ...
  • پیشرفت پایدار در دوره جدید با سرتیوس
  • چگونه تبلیغات متمایزی بسازیم
  • کمپین تبلیغاتی بازرگانی؛ از ایده تا اجرا
  • تبلیغات مترو
  • بی نیازی به تبلیغات رسانه ای، استراتژی شر ...
  • بودن یا نبودن تبلیغات اتوبوسی در ایران
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر