» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد


خبرگزاری مهر: درحالی که سازمان لیگ از تبلیغات محیطی فصول گذشته طلبکار است و از مجری تبلیغات محیطی فصل هفدهم نیز حدود ۵۰ میلیارد تومان طلبکار است، هنوز وضعیت نهایی مجری تبلیغات فصل هجدهم مشخص نشده است.

چند هفته پیش مزایده انتخاب مجری تبلیغات محیطی برگزار شد و یکی از شرکت های معتبر برنده این مزایده شده اما با وجود اینکه قرارداد ابتدایی نیز تنظیم شده بود، دستور از بالا باعث شد سازمان لیگ به سمت شرکت جدیدی برود و شرکت برنده را کنار بگذارد!

با رابطه هایی که وجود داشت بالاخره سازمان لیگ با یک شرکت جدید برای تبلیغات محیطی فوتبال به توافق رسید اما قرارداد نهایی بین آنها امضا نشد. با این حال به دلیل مشکلات مالی که در فوتبال وجود داشت سازمان لیگ از این مجری تبلیغات ۱۵ میلیارد تومان چک قرض الحسنه دریافت کرد.

۵ میلیارد اول این چک ها پاس شد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آن را برای تسویه حساب با داوران هزینه کردند. اما دو چک ۵ میلیارد تومانی باقی مانده به دلیل مشکلاتی که بین طرفین وجود داشت پاس نشد تا دردسر جدیدی برای فوتبال ایجاد شود.

درحالی که باشگاه ها منتظر رسیدن سهم خود از تبلیغات محیطی فوتبال هستند، سازمان لیگ با تعلل در عقد قرارداد مشکلات آنها را دو چندان کرده و مشخص نیست چه زمانی تکلیف تبلیغات محیطی حل خواهد شد.

سرگیجه در سازمان لیگ با وجود گذشت سه هفته از رقابت های لیگ برتر برای انتخاب مجری تبلیغات محیطی ادامه دارد و به نظر می رسد مسئولان سازمان لیگ توان گرفتن تصمیم مستقل در این مورد را ندارند.

جمعه 2 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • معرفی مجری تبلیغات محیطی لیگ در نشست خبری ...
  • زنی‌که‌با 160700000000تومان‌ وارد فوتبال‌ ا ...
  • ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ
  • مبلغ تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی فوت ...
  • اپراتورها یکه تاز تبلیغات فوتبال
  • اکران حجم عظیم تبلیغات با حواله کیف و کفش
  • بحران در تبلیغات محیطی
  • ساماندهی تبلیغات محیطی تا پایان سال 90
  • کتاب: چرا تبلیغات محیطی؟
  • سهم درآمد تبلیغاتی تعلق گرفته به باشگا ها ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر