» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی


ام بی ای نیوز: با پیشرفت تکنولوژی و هر چه آشکارترشدن مزایای بازاریابی دیجیتالی، روز به روز بر درصد مشتریانی که محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین جستجو و خریداری می‌کنند، افزوده می‌شود.

به گفته فوربس این درصد در حال حاضر به عدد ۸۲ رسیده است. از طرفی، شبکه‌های اجتماعی و نیاز به برقراری ارتباط از شرایط جهانی حاکم بر زندگی انسان امروزی به حساب می‌آید. بنا به فرضیه‌ای، فناوری‌های ارتباطی از طریق فراهم کردن فرصت‌های متنوع، انسان‌ها را هر چه بیشتر به سوی اجتماعی شدن سوق داده‌اند. افراد به دلایل مختلف شخصی، احساسی، آموزشی و غیره ساعت‌های قابل توجهی از اوقات روزانه‌ی خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند.

در کتاب انقلاب شبکه‌های اجتماعی به نگارش جفری جی.پارکر، مارشال دابلیو.وان الستین، سانجیت پل چوداری و به ترجمه احمد روستا از این تغییر ماهیت در بازار جهانی صحبت شده است. در این کتاب، به دلایل موفقیت و شکست کسب و کارها در این عرصه پرداخته شده است. همچنین در این کتاب گفته شده: این بستر یا "سکو" چگونه در آینده زندگی انسان‌ها را دستخوش تغییر خواهد کرد. این کتاب ورود به عرصه‌های شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارها را تسهیل خواهد کرد و چراغ راهی خواهد بود برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد فعالیت رقابتی در این عرصه را دارند.

نویسندگان کتاب مورد نظر علت تدوین این کتاب را اینگونه بیان کرده‌اند: "ما معتقد هستیم ارتباط دیجیتالی و مدل سکویی که این ارتباط مسیر می‌کند، دنیای ما را برای همیشه دستخوش تغییر خواهد کرد. تغییر اقتصادی سکو محور مزایای بسیاری برای جامعه به طور کلی و برای شرکت‌ها و دیگر سازمان‌هایی دارد که تولید ثروت می‌کنند، باعث رشد می‌شوند و نیازهای بشر را برآورده می‌کنند. در نتیجه ما امیدواریم که انقلاب شبکه‌های اجتماعی به شرکت‌های تازه تاسیس بازار، سازمان‌های مسئول، سیاست‌گذاران و تنظیم کنندگان و شهروندان متعهد کمک کند تا بتوانند دورنمای جدید و چالش برانگیز دنیایی که سکوها فاتحان آن هستند را به نحو موثری پیدا کنند."

کتاب انقلاب شبکه‌های اجتماعی در دوازده فصل و به همت انتشارات سیته در 355 صفحه به رشته تحریر در آمده است. خواندن این کتاب را به علاقه مندان این حوزه پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی

mbanews.ir- نرگس فرجی
شنبه 10 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • کتاب: کتاب بازاریابی یورشی منتشر شد
  • معرفی کتاب: بازاریابی محتوا
  • کتاب: نسخه‌ سوم بازاریابی
  • برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو ...
  • کتاب: بازاریابی اجتماعی برای حفاظت از محی ...
  • کتاب: «مبانی موفقیت» خواندنی شد
  • معرفی کتاب: برندسازی در هفت گام
  • معرفی کتاب: تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تبلیغ ...
  • کتاب: انتشار چند کتاب مدیریت و بازاریابی
  • کتاب: تبلیغات با بیان ساده
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر