» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر


ام بی ای نیوز: «شهر گردشگر» جدیدترین و مهم‌ترین پروژه‌ سازمان میراث فرهنگی است که به منظور ترویج و ضرورت اهمیت صنعت گردشگری و فروش آثار هنری درجه ١ و آثار هنرمندان و استادان بزرگِ معاصر، چندی پیش در تهران برگزار شد. شهر گردشگر مورد نظر با هدف رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی اجرا شده است.
به گزارش میراث آریا رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره نمایشگاه مورد نظر گفت: «گردشگری موضوعی است که می تواند به درآمدزایی و اشتغال آفرینی در کشور کمک کند. آنچه که ما در شهر گردشگر به دنبال آن بودیم، رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی است؛ کما این که در دنیا نیز وضعیت به این گونه است که دولت ها صفر تا صد حوزه گردشگری را برعهده ندارند بلکه این صنعت به همت بخش خصوصی جلو می رود. بنابر این در شهر گردشگر به دنبال این هدف بودیم که از ظرفیت های بخش خصوصی حداکثر استفاده را ببریم.»

معرفی جذابیتهای شهری قدیم و جدید برای جذب گردشگران
محمدرضا هاشمیان مدیر واحد ایده پردازی شرکت تبلیغاتی ایران نوین مجری طرح درباره " شهر گردشگر گفت: " شهر گردشگر" عنوانی است که به پتانسیل‌های جذب گردشگر در شهرهای مختلف اشاره دارد و کلیه ظرفیت‌های شهری از مکانها ، رستورانها و ...هر آنچه برای گردشگران جالب باشد را شامل می‌شود.
ایشان درباره هدف اجرای پروژه مورد نظر افزود: هدف اجرای این نمایشگاه معرفی جذابیتهای شهری قدیم و جدید برای جذب گردشگران است که ممکن است تعدادی از آنها از دید پنهان مانده باشد و به نوعی ظرفیت خالی این بخش محسوب می‌شود. هاشمیان در پاسخ به این سئوال : سفارش دهنده این پروژه چه ارگانی بوده و مراحل ایده پردازی آن چه روندی را طی کرده گفت: ایده اجرای این نمایشگاه با توجه توانمندی و سابقه شرکت ایران نوین در اجرای نمایشگاه های گردشگری در کیش در سالهای قبل شکل گرفت و با حمایت سازمان میراث فرهمگی و گردشگری به مرحله اجرا رسید. درباره ابعاد این پروژه باید بگویم: در این پروژه حدودا ۲۵۰ غرفه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شد که اکثر آنها توسط تیم طراحی و اجرای دکوراسیون ما آماده سازی شد.
هاشمیان درباره مراحل اجرایی پروژه گفت: تاریخ نمایشگاه از ۴ تا ۷ شهریور در نظر گرفته شد و از چند ماه قبل تیم های مختلف بازاریابی مشغول رایزنی با برندها و همچنین برندها و مراکز خدماتی که قابلیت حضور در نمایشگاه " شهر گردشگر " را داشتند شدند و خوشبختانه با توجه به رکود حاکم بر بازار با استقبال خوبی روبرو شد.

رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر


درباره پیامدهای نمایشگاه شهر گردشگر باید بگویم: معرفی و ایجاد ظرفیتهای نو و معرفی الگوهای جدید گردشگری یکی از اهداف مهم نمایشگاه شهر گردشگر بود که امید می رود با تداوم و گسترش این نگاه جدید به حوزه گردشگری شاهد رونق بیشتر این صنعت در کشور باشیم.


رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

mbanews.ir-نرگس فرجي
سه شنبه 13شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه هتلداری ، گردش ...
  • تحول گردشگری در خاورمیانه نوین
  • ترکیه‌ گردشگری لوکس را بیشتر رونق می‌ده ...
  • تبلیغات تلویزیونی، حربه‌ای جدید برای جذ ...
  • خداحافظی با آژانس‌هایی که فقط گردشگر به ...
  • استرالیا مقام نخست دنیا در بازاریابی گرد ...
  • انعکاس فرصت های گردشگری و سرمایه گذاري اي ...
  • وزیر گردشگری مصر: به گردشگران ایرانی امید ...
  • هفتمين نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری ...
  • چینی‌ها گردشگری تایلند را متحول می‌کنند
  •