» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
قدرت تخیل و سرعت بالای اینترنت پرواز را می سازند


ام بی ای نیوز: خواه دوران جوانی خود را در دنیای بازی های ویدیویی در دهه های 80 و 90 میلادی سپری کرده یا اوایل قرن بیست و یکم چنین دورانی را تجربه کرده باشید، نقطه مشترک تمام آن ها این است که شما هرگز با توجه به استاندارد های دنیای مدرن، تصاویری با پیکسل های کمتر را به یاد نمی آورید، در عوض تا حد زیادی به لطف حس کنجکاوی و البته قدرت تخیل خود در بازی غرق می شوید.

یک آگهی تبلیغاتی سینمایی جدید محصول شرکت خدمات تلفن "Com Hem" و آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi استکهلم به شکلی عالی و تمام عیار ضمن ایجاد شرایط کسب تجربه پرواز، چشم اندازی از تلاش یک پسر جوان برای سفر بر فراز بیابان در یک هواپیمای با کیفیت را خلق می کند.
عبور او از محدودیت ها، ابتدا از طریق دره ها، ابر ها و سپس گذر از لایه های دیگر اتمسفر در یک صحنه خاص، لحظه ای کوتاه از پرواز افسر نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، چاک یگر، بالا تر از سرعت صوت در فیلمی با عنوان "Right Stuff" درباره پرواز "NF-104 Starfighter" او را به تصویر می کشد.

با وجود خروج اجباری و ناگهانی از کابین خلبان، پایان سفر این پسر خوش شانس به اندازه تجربه یگر وحشتناک نیست.
کارگردان این آگهی تبلیغاتی، رون میلتون، با سابقه ساخت آگهی های تبلیغاتی جذاب و خیره کننده برای طیف متنوع مشتریان، از Ikea گرفته تا Carlsberg، از تازه ترین آگهی تبلیغاتی خود نیز محصولی عالی و درجه یک ساخته است: اینترنت با سرعت 1200 مگابیت در ثانیه (سرعت اینترنت آمریکا در بهترین حالت 70 مگابیت در ثانیه است و حتی در جاهایی با خدمات ضعیف حتی به 2 مگابیت نیز می رسد).

دست اندرکاران
برند: Com Hem
مشتریان: یونس لندکویست (مدیر ارشد بازاریابی) و ایک بالفورس (مدیر تبلیغات و رسانه ها)
آژانس تبلیغاتی: M&C Saatchi استکهلم
تهیه کننده آژانس: Mattias Colden @ Always Frank
شرکت فیلمسازی: Bleck Film، استکهلم
کارگردان: رونه میلتون
تهیه کننده اجرایی: پال آسبرگ
تهیه کننده: لارس نوردنسون
مدیر فیلمبرداری: پل میرز
تدوین: آدام نیلسن
آهنگساز: جوناس لارسن
صدا: کوین کوچ



قدرت تخیل و سرعت بالای اینترنت پرواز را می سازند

مترجم: مرضیه فروتن
www.adweek.com

پنجشنبه 15 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ارائه اینترنت 600 مگابیتی روی موبایل
  • بررسی سهم کشورها از بازار اینترنت پرسرعت
  • بیشترین سرعت اینترنت در دنیا چقدر است؟
  • رستوران‌ها و هتل‌های لوکس جهانی در یک ای ...
  • تبلیغاتی که مخاطبانش را به پرواز دعوت می ...
  • آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تاز ...
  • تاید لکه‌های ارزشمند شما را حفظ می‌کند
  • مدیر تجربه در آژانس تبلیغاتی، حاصل ادغام ...
  • مقایسه قیمت و سرعت اینترنت در 8 کشور
  • Dell و آگهی Meet Thomas
  •