» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
رویایی به رنگ آبی تیفانی


ام بی ای نیوز: بهار امسال، Tiffany & Co. برای معرفی مجموعه‌ی جدیدش «گل‌های کاغذی» بخش‌های زیادی از نیویورک را به رنگ آبی درآورد.

رویایی به رنگ آبی تیفانی


هفت مکان نیویورک (شامل ساعت اطلس در فروشگاه سوگلی برند در خیابان پنجم، بعضی از ایستگاه‌های مترو با تعداد محدودی کارت‌های متروی برند، دکه‌های روزنامه‌فروشی و تاکسی‌های زرد نیویورک) در اختیار برند قرار گرفت. اسکیت‌سوارها و دوچرخه‌سواران BMX با رنگ‌های آبی در خیابان‌ها گشت می‌زدند و شکار مناسبی برای صفحه‌های اینستاگرام بودند.

رویایی به رنگ آبی تیفانی


ال فنینگ (Elle Fanning) هنرپیشه و مدل مشهور، در ویدیوی کمپین «رویاهایت را باور داشته باش»، صحنه‌ی بی‌بدیل فیلم صبحانه در تیفانی را با نگاهی مدرن بازسازی می‌کند.

رویایی به رنگ آبی تیفانی


در این ویدیو، هنرپیشه‌ی هالیوودی بیرون فروشگاه Tiffany’s در خیابان پنجم، با يک لیوان قهوه‌ی بیرون‌بر می‌ایستد- سلامی به صحنه‌ی ابتدایی فیلم صبحانه در تیفانی در سال ۱۹۶۱- و به ویترین خیره می‌شود.

رویایی به رنگ آبی تیفانی


سپس واقعیت تبدیل به حمله‌ای رویایی می‌شود و او می‌تواند دنیای رویایی آبی‌رنگ برند را تصور کند، دنیایی پر از جواهر و رقص. برند می‌خواهد در این ویدیو بگوید نیویورک شهری است که در آن هر چیزی ممکن است و Tiffany’s جایی است که هر رویایی در آن محقق می‌شود و این کار را با ترکیب موسیقی خاطره‌آمیز مون‌ریوِر (رودخانه‌ی ماه) و رنگ برند انجام می‌دهد.
این اواخر هم، این کمپین روانه‌ی سنگاپور شده و یک شیرینی‌پزی به رنگ آبی درآمده است.

رویایی به رنگ آبی تیفانی


دو چرخ آبی‌رنگ برند، در دو محل در سنگاپور، قهوه سِرو می‌کنند و کسانی که تصاویر این چرخ‌ها را با هشتگ‌های کمپین در شبکه‌های اجتماعی‌شان منتشر کنند، یک کرواسان و قهوه‌ی رایگان دریافت می‌کنند.

رویایی به رنگ آبی تیفانی

رویایی به رنگ آبی تیفانی



رویایی به رنگ آبی تیفانی

مترجم: نازنين کي نژاد
www.harpersbazaararabia.com
پنجشنبه 15 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • قهوه‌ای که می‌خوری می‌تواند دنیایی را ت ...
  • نیویورک، شهر بیدار
  • اقامتگاهی برای تماشای مجموعه‌های Netflix
  • من هم رویایی دارم: خوابیدن در خیابان، روی ...
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • راز و رمز جعبه Tiffany، هدیه ملانیا ترامپ به ...
  • برای سوار شدن به این ایستگاه مترو، بطری ب ...
  • مجموعه زمستانی Ikea پر از نورهای رویایی
  • نسکافه از قهوه در کمپین "ارتباط آنی" استف ...
  • مشاهده‌ی ویترین مغازه‌های نیویورک از خا ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر