» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» چهره های جذاب در بسته بندی شکلات Kinder شکوفا گر خلاقیت کودکان
» معرفی محصولات پریمیوم ال جی با حضور نیکی کریمی
» رستوران استارباکس مخصوص ناشنوایان در آمریکا
» کابوس شبانه ارمغان همبرگر برگر کینگ به مناسبت هالووین

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ولوو؛ برند سارق


ام بی ای نیوز: کمی برگردیم به عقب، به مسابقات سوپرباول سال ۲۰۱۵ جایی که وولو بدون هیچ تبلیغ گران‌قیمتی توانست قهرمان تمام آگهی‌های خودرو باشد.
ماجرا در شبکه‌های اجتماعی اتفاق افتاد. ولوو به جای هزینه‌های گزاف تبلیغاتی مانند بی‌ام‌و، بنز، لکسوس و دیگر شرکت‌های خودروسازی، با توجه‌کردن به مخاطبان و نیازشان برای تعامل با برند، برنامه‌ای متفاوت اندیشیده بود.
کمپین، یک کمپین معمولی نبود که با قوانین رایج تبلیغاتی کار کند. وولو می‌خواست دزدی کند! و خیلی ساده رفت به سراغ مردم.
این خودروساز سوئدی از مردم خواست که در جریان مسابقات سوپرباول هر جا تبلیغ یک خودرو را دیدند، فارغ از این که کدام برند را دوست دارند، با هشتگ #VolvoContest نام کسی را که دل‌شان می‌خواهد یک اتومبیل وولو به او هدیه بدهند، توییت کنند تا درنهایت یکی از جدیدترین مدل‌های این برند را در قرعه‌کشی برنده شوند.

ولوو؛ برند سارق


پس در حالی که رقبا روی ویژگی‌های خودشان تمرکز کرده بودند، وولو در قلب‌های مردم جولان می‌داد و عشق می‌دزدید.
از قوانین شرکت در مسابقه این بود که توییت باید حتما در زمان پخش ویدیوهای رقبا انجام می‌شد و شرکت‌کنندگان باید می‌گفتند چرا دل‌شان می‌خواهد ولوو را برای کسی که دوستش دارند بخرند.
مسابقه با یک ویدیوی ساده ولی گویا اعلام و در شبکه‌های اجتماعی برند پخش شد.
در جریان این کمپین، ولوو در معرض چشم‌های خیلی‌ها قرار گرفت. فروش نمونه‌ی XC60 (همان نمونه‌ی جایزه) ۷۰٪ افزایش یافت. تنها در ۴ ساعت، پنجاه‌هزار توییت با هشتگ مسابقه منتشر شد.
مهم‌تر از تمام این‌ها، آژانس گری نیویورک توانست جایزه‌ی بزرگ کن‌لاین آن سال را از آن خود کند.

ولوو؛ برند سارق




ولوو؛ برند سارق

مترجم: نازنين کي نژاد
www.linkedin.com
شنبه 17 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ولوو هم از ایران رفت
  • تاثیر داده‌های شبکه‌های اجتماعی بر کسب ...
  • قهوه‌های استارباکس در توییتر
  • بازی با نور استادیوم و چراغ های خودرو در آ ...
  • ولوو، هویت خود را به روز مي كند
  • پنج قانون هشتگ‌گذاری در بازاریابی شبکه‌ ...
  • انتشار اولین تیزر تبلیغاتی ولوو XC90
  • T-Mobile امسال در Super Bowl آگهی پخش می کند
  • نقشه های رنگارنگ ایرانسل برای دزدی‬!
  • 30 دسر در لحظه های شیرین افطار
  •