» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» چهره های جذاب در بسته بندی شکلات Kinder شکوفا گر خلاقیت کودکان
» معرفی محصولات پریمیوم ال جی با حضور نیکی کریمی
» رستوران استارباکس مخصوص ناشنوایان در آمریکا
» کابوس شبانه ارمغان همبرگر برگر کینگ به مناسبت هالووین

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
بربری (Burberry) بدون شوالیه می‌تازد


ام بی ای نیوز: پنج سال از زمانی که آنجلا آرنتز، بربری (Burberry) را ترک کرد می‌گذرد. امسال هم کریستوفر بیلی از این شرکت رفت و به این ترتیب تیمی که این برند باارزش ۱۶۲ ساله را با موفقیت و اعتبار شکل داده بودند به طور کامل رفته‌اند.
اما آن‌ها به هویت بصری برند دست نزده بودند. ماه گذشته برند بربری لوگوی جدیدش را معرفی کرد.
ریکاردو تیسی، طراح ایتالیایی که این ریبرندینگ زیر نظر او انجام می‌شود، پیش از این در ژیوانشی کار می‌کرده است و اکنون به عنوان مدیر ارشد خلاقیت بربری معرفی شده است.

بربری (Burberry) بدون شوالیه می‌تازد


لوگوی قدیمی را بالای تصویر و لوگوی جدید را در پایین می‌بینید.
تغییر لوگو برای برندی که ۲۰ سال به هویت بصری‌اش دست نزده بود، کار جسورانه‌ای به حساب می‌آید. آخرین تغییرات در لوگو به سال ۱۹۹۹ برمی‌گردد، وقتی برند ‘s را از Burburry’s حذف کرد.
اگر بربری را بشناسید، با شوالیه‌ی سواربراسبی که بالای اسم برند قرار گرفته بود، آشنایی دارید. شوالیه اولین بار در سال ۱۹۰۱ با حروف لاتین Prorsum (به معنای به جلو) ارائه شد.
در لوگوی جدید برند، شوالیه نه تنها جلوتر رفته است، بلکه کاملا از هویت بصری بیرون آمده است! تایپ‌فیس با فونت برجسته‌ی بدون گوشه جایگزین شده و زیر اسم، کلمات لندن انگلستان به چشم می‌خورد.
آن‌طور که منتقدان می‌گویند لوگوی برند از سادگی به ابتدایی‌ترین خطوط حرکت کرده و این کار مخالفت‌هایی را به دنبال داشته است.
مونوگرامی هم از حروف اول نام بنیان‌گذار برند (توماس بربری) منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی برند به چشم می‌خورد.

بربری (Burberry) بدون شوالیه می‌تازد

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
شنبه 17 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تحلیلی بر هویت بصری و فونت لوگوی جدید "فر ...
  • لوگوی بی‌ادعای Verizon
  • لاجیتک لوگو و هویت بصری خود را تغییر دارد
  • لوگوی متروی روسی، الهام گرفته از هویت شور ...
  • ریبرندینگ اوبر؛ متفاوت و سرکش
  • پس از 25 سال، مایکروسافت لوگوی خود را تغیی ...
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت دوم)
  • هویت بصری شهرهای بزرگ دنیا (قسمت اول)
  • آیا دوران توجه به طراحی لوگو به پایان رسی ...
  • تغییر وترجمه در لوگوی برندها غیر ممکن است
  •