» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
M&M؛ تشکر از سربازان با شکلات


ام بی ای نیوز: تابستان برای شکلات‌ها فصل سختی است چون مشتریان سعی می‌کنند از محصولی که در گرما آب می‌شود، دوری کنند.
اما تابستان ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برای مارس (MARS) فصل سختی نبود، چرا که روش خوبی برای فروش شکلات‌هایش پیدا کرد؛ روشی که جایزه‌ي نقره‌ای افی (Effies) را برایش به همراه داشت.
ام‌اند‌ام (M&M) در کمپین ۷۵ سالگی برندش به یادآوری خاطرات پرداخت و به مخاطبان گفت که همان برندی است که به دلیل مقاومتش در مقابل گرما و آب‌شدن، جیره‌ی غذایی سربازان آمریکایی بوده است.
شرکت شیرینی و شکلات مارس، در یک کار مشترک با والمارت (Walmart) کمپینی با عنوان «تشکر از سربازان آمریکا» طراحی کرد و هر بار که محصولی از مارس در والمارت به فروش می‌رسید، یک بسته ام‌اند‌ام به یک سرباز داده می‌شد. یک نامه‌ی آن‌لاین یا دست‌نویس این بسته شکلات را همراهی می‌کرد.

سربازانی که در فروشگاه‌ها حضور داشتند نیز برای گرفتن شکلات‌شان به محل فروش هدایت می‌شدند.
علاوه بر این‌ها تلویزیون والمارت هم راننده‌ي مشهور ناسکار (NASCAR) کایل بوش را در ویدیویی به نمایش می‌گذاشت که خریداران را به قدردانی از نیروهای نظامی آمریکا ترغیب می‌کرد. این ویدیو در رادیو و برخی پمپ‌بنزین‌ها هم پخش شد.
به این ترتیب این برند توانست در دو تابستان پیاپی، با دست گذاشتن بر چیزی که برای مردم اهمیت داشت، افزایش فروش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

M&M؛ تشکر از سربازان با شکلات

مترجم: نازنين کي نژاد
www.shoppermarketingmag.com
شنبه 17 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سربازانی که M&M در دهان‌شان آب می‌شد
  • خلاقیت ، "مارس" را محصول برگزیده سال کرد
  • ورود محصول جدید "مارس" به بازار
  • عیدی های 94: شکلات از ما، چای از شما
  • ورود مارس به بازار iced coffee
  • افزایش قیمت شیرینی و شکلات با حذف ارز مرج ...
  • تبلیغات هنجارشکن از شکلات اسنیکرز
  • رقابت تنگاتنگ "مارس" با Nestle
  • پوسترهای Kit Kat از جنس شکلات
  • بسته بندی های شکلات، شبیه چوب هاکی
  •