» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید


ام بی ای نیوز: موسسه‌ی «کودکان بدون اعتیاد» کانادا سال گذشته کمپینی راه انداخت تا نوجوان‌ها را وادار کند در کشیدن ماری‌جوانا قبل از نشستن پشت فرمان، تجدید نظر کنند.
ویدیوی دو دقیقه‌ای کمپین با نام «تماسِ بعد از آن»، داستانی دارد که حدس‌زدن آن چندان سخت نیست، دختر و دوستش که ماری‌جوانا کشیده، سوار ماشین می‌شوند. در حالی که دختر در صندلی شاگرد در حال تایپ‌کردن یک پیام است، پسر رادیو را روشن می‌کند و برای لحظه‌ای تمرکزش را از دست می‌دهد و با اتومبیل دیگری تصادف می‌کند. ویدیو با نمایش صفحه‌ی شکسته‌ی گوشی و پیام‌های نگران مادر دختر تمام می‌شود.

با توجه به داستان می‌دانیم که ویدیو چندان قابل توجه نیست، اما نکته‌ی اصلی این بود که در این کمپین، والدینی که ویدیو را برای فرزندان‌شان می‌فرستادند می‌توانستند از سیستم خودکار ارسال اس‌ام‌اس استفاده کنند. به این معنی که بعد از تماشای صحنه‌ی تصادف و نمایش تلفن شکسته‌ي دخترک، نوجوان‌ها پیام‌هایی از پدر و مادرشان دریافت می‌کردند «کجایی؟» و «نگرانتم، بهم زنگ بزن.»

لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید


والدین می‌توانستند به وب‌سایت کمپین بروند و فرمی را پر کنند که به طور خودکار ویدیو را برای فرزندان ای‌میل و پیام‌ها را بعد از تماشای ویدیو برای آن‌ها ارسال می‌کرد. یکی از نقص‌های کمپین این بود که پیام‌ها به جای شماره‌ي واقعی والدین، از شماره‌ی تصادفی ارسال می‌شد، با این حال از این نظر اهمیت داشت که تماشاچی را با روایت داستان درگیر می‌کرد و نوجوان‌ها با دریافت پیام‌ها بلافاصله بعد از دیدن ویدیو، به نگرانی عمیق والدین‌شان پی می‌بردند.
هدف بزرگ کمپین ترغیب والدین به حرف زدن با فرزندان‌شان بود. اجراکنندگان کمپین بر این باور بودند که وقتی پای اعتیاد به میان می‌آید، والدین می‌توانند تاثیر زیادی روی فرزندان‌شان بگذارند.
ترافیک وب‌سایت کمپین در ۶۰ روز اول آن، ۱۹۴۶٪ افزایش داشت.

لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید



لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
شنبه 17 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • نرم‌افزاری برای پاسخ دادن فرزندان به تما ...
  • بعضی وقت‌ها بگذاریم، بی‌نظمی و نقص حکم ...
  • ویدیو چه‌طور می‌تواند به کسب و کار شما ک ...
  • رکورد ارسال پیام در فیس بوک شکسته شد
  • بررسی یک کمپین: حمام زمانی برای تفریح و رش ...
  • تبلیغ مشارکت برای کودکان بدون اعتیاد
  • اینترنت بدون توجه والدین می تواند ترسناک ...
  • هیچ‌چیز از زندگی مهم‌تر نیست
  • کمپین بی ام دابلیو با الهام از اسنپ چت
  • Hyundai خودرویی برای انتقال پیام به فضا
  •