» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
شرکت در فعالیت‌های اجتماعی جزء جدایی‌ناپذیر برندهای موفق


ام بی ای نیوز: برندهایی که می‌شناسیم ممکن است مشغول انجام کارهای انسان‌دوستانه‌ای باشند که ما از آن‌ها بی‌خبریم. واقعیت این است که مخاطبان دیگر فقط به خرید محصول یا خدمت فکر نمی‌کنند و دل‌شان می‌خواهد به برندی متصل باشند که کارهای خوب انجام می‌دهد.

ایکیا
این برند فروش لوازم خانگی که سبک زندگی خیلی‌ها را تغییر داده است، جدای از ساختن مدرسه، اهدای اسباب‌بازی یا کمک برای تهیه و ساخت تجهیزات آب آشامیدنی، به تازگی کمک زیادی برای برق‌رسانی به میلیون‌ها مردم هند و اروپای شرقی کرده است.
برند همچنین در جنبش «کودکان جنگ» و حمایت از حق کودکان برای داشتن زندگی شاد، در برخی کشورهای خاورمیانه شرکت داشته است.

شرکت در فعالیت‌های اجتماعی جزء جدایی‌ناپذیر برندهای موفق


بوش
بوش که در سال ۲۰۱۷ چیزی بیش از صدمیلیون دلار به خیریه‌ها کمک کرده بود، امسال فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌‌اش را روی صلح، اتحاد و گفت‌و‌گو متمرکز کرده است؛ حمایت از مدرسه‌ها، کمک به اجتماع‌های کوچک محلی و آموزش افراد برای حضور در حوزه‌هایی که نیروی انسانی کم دارند (مثل پرستاری).
جدای از تمام این‌ها، اختصاص بودجه‌های تحقیقاتی برای تولید محصولاتی سازگار با محیط زیست از دیگر فعالیت‌های بوش است.

شرکت در فعالیت‌های اجتماعی جزء جدایی‌ناپذیر برندهای موفق


لینکدین
این بزرگ‌ترین شبکه‌‌ی اجتماعی کاریابی دنیا، تمام تلاشش را می‌کند تا فرصت‌های شغلی را در اختیار پناهندگان بگذارد. لینکدین با همکاری با دولت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی قصد دارد امکانات مناسب و برابر را به پناهندگان پیشنهاد کند.

شرکت در فعالیت‌های اجتماعی جزء جدایی‌ناپذیر برندهای موفق


والت‌دیزنی
برند که دو سال پیاپی لقب «تحسین‌شده‌ترین شرکت» را در نشریه‌ی فورچون به خود اختصاص داده است، فعالیت اجتماعی‌اش را خلق «امید، خوشحالی و آرامش برای کودکان و خانواده‌هایی قرار داده که بیش از دیگران به آن نیاز دارند» تعریف کرده است و با این هدف به خیریه‌های سراسر دنیا کمک می‌کند.

شرکت در فعالیت‌های اجتماعی جزء جدایی‌ناپذیر برندهای موفق


دل
دل در راستای فعالیت‌های اجتماعی، برنامه‌ای با عنوان «آموزش از راه دور» راه انداخته و در آن ۱۶ میلیون ساعت آموزش ICT را برای سه‌هزار معلم اتیوپیایی ترتیب داده تا به این وسیله بتواند دانش کامپیوتری را در نسل جوان این کشور افزایش دهد.

شرکت در فعالیت‌های اجتماعی جزء جدایی‌ناپذیر برندهای موفق


توییتر
این وب‌سایت مشهور هم تلاش زیادی برای کمک به سازمان‌های غیرانتفاعی می‌کند و در یکی از اقداماتش، کارکنان و فالوئرهایش را در سراسر دنیا به کارهایی از جمله درخت‌کاری یا شرکت در راه‌پیمایی حمایت از آزادی مطبوعات در فرانسه تشویق کرده است.

شرکت در فعالیت‌های اجتماعی جزء جدایی‌ناپذیر برندهای موفق

مترجم: نازنين کي نژاد
www.smartrecruiters.com
دوشنبه 19 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • سینره از بازار هدایای نوروزی محک حمایت کر ...
  • Cadbury: نجات محیط زیست با شکلات
  • تقویم‌های مکعبی یک موسسه خیریه
  • بیلبوردهای زندگی‌ دوباره؛ لوازم‌التحری ...
  • تاثیر داده‌های شبکه‌های اجتماعی بر کسب ...
  • بازاریابی سببی، نیاز مخاطب امروز
  • وقتی تخفیف کالا می تواند صرف امور خیریه ش ...
  • بررسی ارزش‌های متفاوت سه برند
  • کریسمس به روایت ستاره‌های درخشان
  • کوله پشتی من، از مهر تو پر می شود
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر