» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
در این کمپین باید استرالیا را جور دیگری دید


ام بی ای نیوز: همه‌ی ما چیزهایی در مورد جاذبه‌های کشورهای مختلف شنیده‌ایم و گاهی فکر می‌کنیم دیگر آن‌جا را به خوبی می‌شناسیم. کشورها هم دوست دارند به همین جاذبه‌های مشهورشان شناخته شوند، اما کمپین آخر استرالیا حاکی از این است که این کشور می‌خواهد مردم همه جایش را بشناسند و همه جور جاذبه‌اش برایشان جذاب باشد.

موسسه‌ی «توریسم استرالیا» سپتامبر را با کمپین ۱۰میلیون دلاری‌اش در آسیای جنوبی و آسیای جنوب شرقی آغاز کرده است؛ هدف کمپین از بین بردن کلیشه‌های رایجی است که مخاطبان در مورد استرالیا می‌دانند و آشنا کردن آن‌ها با جنبه‌های جدید و ناآشنای این سرزمین است.
هر ویدیوی این کمپین یکی از فعالیت‌های متداول گردشگران هندی، سنگاپوری، مالزیایی و اندونزیایی را در استرالیا، مانند دیدن کوآلاها و کانگورو‌ها، را به نمایش می‌گذارد و سپس فعالیت غیرمنتظره و هیجان‌انگیز دیگری را پیشنهاد می‌کند که اغلب این گردشگران از آن بی‌خبرند. (مانند شنا با کوسه‌ها)

در این کمپین باید استرالیا را جور دیگری دید


کمپین در واقع ادامه‌ی کمپین بزرگ دیگری است که در سال ۲۰۱۲ شروع شده و «هیچ چیز مانند استرالیا وجود ندارد» نام دارد.
مدیر ارشد بازاریابی توریسم استرالیا می‌گوید: «یکی از چالش‌هایی که به آن روبه‌رو هستیم این است که گردشگران فکر می‌کنند استرالیا را می‌شناسند. این کمپین از چیزهایی پرده برمی‌دارد که کم‌تر به آن پرداخته شده.»
به عنوان مثال این جمله در کمپین دیده می‌شود: «۷۹٪ مالزیایی‌ها فکر می‌کنند استرالیا کلا به معنای سواحل هیجان‌انگیز است. و سپس مخاطب با صحنه‌های ناآشنای گرافیتی‌های ملبورن مواجه می‌شود.



در این کمپین باید استرالیا را جور دیگری دید

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
دوشنبه 19 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • استرالیا مقام نخست دنیا در بازاریابی گرد ...
  • فانتا و کمپین Unbottle the Fun در استرالیا
  • مراسم شاد و هیجان‌انگیز مسواک‌کردن
  • آگهی یک میلیون دلاری در تلویزیون استرالی ...
  • استفاده از آی‌فون به جای بلک‌بری در سروی ...
  • آپارتمان ۵ طبقه معلق در استرالیا
  • ممنوعیت استفاده از مونوپاد برای گرفتن سل ...
  • آی‌فون در بازار استرالیا اول شد
  • آی‌فون محبوب‌ترین گوشی در استرالیا
  • کیا مردان و زنان امروزی را به تصویر می‌کش ...
  •