» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
محتوای تبلیغ کننده ی فیلم تنگه ابوقریب


ام بی ای نیوز: محصول چه فرهنگی و چه تجاری باشد، بعد از مرحله تولید نیاز به اجرای برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات دارد. تبلیغاتی که به افزایش فروش و مخاطبان محصول فرهنگی کمک بسزایی خواهد کرد. سازندگان فیلم‌های سینمایی به عنوان تولیدکنندگان محصولات فرهنگی پس و یا قبل از اکران فیلم اقدام به تبلیغات می‌کنند. تبلیغاتی که باید اثربخشی سریع داشته باشند، چون زمان اکران فیلم‌ها کوتاه است.

فیلم سینمایی تنگه ابوقریب، چندی‌ست سروصدای زیادی را میان تماشگران فیلم‌های سینمایی به پا کرده است. فیلمی با موضوع دفاع مقدس. فیلمی که در آن عده‌ای در موقعیتی قرار می‌گیرند که مرگ را بر زندگی ترجیح داده و یکصدا فریاد می‌زنند، هر که بترسد، زودتر می‌میرد.
فیلم تنگه ابوقریب در واپسین روزهای تابستان اکران شده است. روزهایی که یادآور اولین حملات عراقی‌ها به خاک ایران است. روزهایی که مردم برای اولین صدای آژیر قرمز را شنیده و به دنبال پناهگاه بوده‌اند. روزهایی بسیار تلخ که کارگردان فیلم تنگه ابوقریب آن را به خوبی به تصویر کشیده است.

حملات هوایی تبلیغاتی
سازندگان فیلم تنگه ابوقریب برای تبلیغات فیلم‌شان از شیوه تبلیغاتی جدیدی بهره‌برداری نکرده‌اند. آنها نیز به مانند مابقی تهیه کنندگان فیلم به سراغ تلویزیون و شبکه‌های مجازی رفته‌اند. آنها از روش‌های تکراری استفاده کرده‌اند اما به دلیل تلاقی زمان اکران فیلم با روز‌های آخر تابستان اثربخشی روند تبلیغاتی‌شان افزایش یافته است. برای مثال: در تبلیغات تلویزیونی تصاویری از بازی درخشان بازیگران و صحنه‌هایی از فیلم به نمایش گذاشته می‌شود. صحنه‌های که مخاطبان دهه شصت و پنجاه و بالاتر با دیدنشان ترسی عجیب بر چهره‌شان نقش می‌بندد و به یاد روزهای می‌افتند و تکرارش برایشان بسیار ناگوار است.

استورهای تبلیغاتی
این روزها، استوری‌ها نقش مهمی در انتقال پیام دارند. در واقع استوری‌های اینستاگرامی نقش کانال ارتباطی را بازی می‌کنند. کانالی که مخاطبان از طریق آن هر آنچه تمایل دارند، مابقی افراد بدانند، به دیگران منتقل می‌کنند. سینما و تئاتر رفتن نیز یکی از موضوعات مهمی‌ست که بسیاری از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی تمایل دارند، از تجربیاتشان برای دیگران صحبت کنند. تجربیاتی که استوری‌ها نقش مهمی در انتقال آنها دارند. چنین تبلیغاتی نقش تبلیغات دهان به دهان را بازی می‌کنند.
صحبت از فیلم تنگه ابوقریب نیز این روزها در استوری‌ها سروصدای زیادی پیدا کرده و اکثر منتقدان فیلم‌های سینمایی نسبت به این فیلم نظری مثبت داشته‌ و همین روند باعث افزایش تعداد مخاطبان فیلم شده است. فیلمی که برای گروه بزرگسال است که گروه مخاطبان خود را به درستی هدف قرار داده و توانسته پیام خود را به روشنی در این روزها سخت به آنها منتقل کند. بنابراین اگر محتوا درست باشد، سازندگان فیلم با هزینه کم نیز می‌توانند، آن را ویروسی و در انتشار بیشتر آن از مخاطبانشان کمک بگیرند.

محتوای تبلیغ کننده ی فیلم تنگه ابوقریب

mbanews.ir-نرگس فرجي
چهارشنبه 21 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • تابلوهای تبلیغاتی شهر موش ها آمدند
  • تبلیغات کاذب یک فیلم ویدیویی برای جذب مخا ...
  • فیلم‌های چینی در تهران اکران می شوند
  • پخش آگهی کتاب «مرد رؤیاها» هم‌زمان با اک ...
  • در صحنه های بهترین فیلم‌های سینمایی دنیا ...
  • تبلیغات «اکران آینده» از سالن های سینما ح ...
  • رونمایی از نخستین پوستر «شهر موش‌ها ۲»
  • تلفن‌هایی که به کمک فروش یک فیلم آمدند
  • بانک توسعه صادرات حامی فیلم"رستاخیز" شد
  • انجمن منتقدان فیلم آمریکا «فیلم لگو» را ب ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر