» گلرنگ از تولید به اشتغال گسترده رسیده است
» محبوب ترین عکس اینستاگرام با 18 میلیون لایک
» بیلبوردی که دزدها را به خانه خالی راهنمایی می کند
» تلاقی لذت و کیفیت در بسته بندی جدید سن ایچ
» مزیت رقابتی پایدار از هم افزایی ارکان مختلف سازمان حاصل می شود
» ششمین نشست تدوین بودجه شرکت های dnaunion کلید خورد
» گلستان؛ ماندن یا نماندن در تبلیغات، مسئله این است؟
» تولید 1100 محصول داخلی توسط شرکت آریان کیمیا تک
» داستان گویی در برندینگ و بازاریابی- قسمت اول
» با Subway سر میزغذا عاشق شوید

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
صبحانه با طعم فیل


ام بی ای نیوز: غذاخوردن و خوراکی‌های مناطق مختلف بخش مهمی از لذت سفرند، حالا اگر هتل خلاقی بخواهد جاذبه‌های طبیعی مکان‌ها را کنار خوراکی‌های هر منطقه بگذارد و با ترکیب موسیقی و تدوین خارق‌العاده، فضایی رویایی را به میهمانانش نمایش دهد چه؟
هتل لوکس بلموند (Belmond) در کمپین جهانی‌اش به دنبال کشف «هنر خورد و خوراک» است.



براساس تحقیقات دانشگاه فلوریدا، تنها در آمریکا حدود ۳۹میلیون گردشگر وجود دارند که مقصدشان را به خاطر تجربه‌های خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایش انتخاب می‌کنند.
بنابراین مالک خط آهن لوکس ونیز سیمپلون اروینت اکسپرس (Venice Simplon-Orient-Express ) و هتل چیپریانی (Cipriani ) در آگهی‌هایش جاذبه‌های دیدنی مکان‌ها را با غذاخوردن کنار هم گذاشته است.
این محتوای خاص برند، در شبکه‌های اجتماعی، پورتفولیوی وب‌سایت برند در هتل‌ها، قطارها و کشتی‌های رودخانه‌پیمای آن منتشر خواهد شد.



اینستاگرام نقشی مهم در این کمپین بازی می‌کند و بخش روابط عمومی تمرکزش را روی معرفی بسته‌های پیشنهادی محلی مانند صبحانه با فیل‌ها در بوتسوانا متمرکز کرده است.
برند به جای استفاده از اطلاعات دموگرافیک مانند سن، فرهنگ یا شغل، از عادت استفاده از رسانه، انگیزه‌های مخاطبان برای سفر بهره برد. بلموند همچنین تا کنون قراردادی با اینفلوئنسرها نداشته و هدفش تکیه بر محتوای تولیدی میهمانانش بوده.



صبحانه با طعم فیل

مترجم: نازنين کي نژاد
www.thedrum.com
یکشنبه 25 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • پانزده کمپین برتر اینستاگرامی در سال ۲۰۱ ...
  • جادوی غذاخوردن با IKEA
  • همکاری یک خوراکی خوشمزه با یک غیرخوراکی د ...
  • ممنوعیت تبلیغ خوراکی ناسالم در شبکه‌ی حم ...
  • Louis Vuitton و دنیای بازی‌هایش؛ “THE GAME PARADE”
  • رویایی به رنگ آبی تیفانی
  • اقامتگاهی برای تماشای مجموعه‌های Netflix
  • تبلیغ جت‌بلو را مثل اسنک می توان خورد
  • رقابت تولیدکنندگان خودروهای لوکس در گوگل ...
  • پانزده کمپین برتر اینستاگرامی در سال ۲۰۱ ...
  •