» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود


ام بی ای نیوز: نرم افزار به اشتراک گزاری سفر Uber صرفا دو سال پس از آخرین دیزاین مجدد آن از هویت تازه برند رونمایی کرده است.
هدف از پذیرش یک لوگوی دوست داشتنی تر و با شکوه تر با یک فونت سفارشی به نام "Uber Move" توسط این شرکت، فراموش کردن سابقه بد خود در گذشته از طریق ثبت نام و آوازه ای نیک در میان مردم است. این برنامه همچنین Uber با نامی جدید را معرفی کرده است. در این جا، کاربران یک سری تصاویرگرافیکی و رنگ های به روز شده از جمله یک نماد "ایمنی" آبی برای نمایش فضا های امن را خواهند یافت.
با وجود واکمش های مثبت متعدد درباره این نمونه طراحی مجدد، دیگران در راستای اصلاحات اساسی اظهار نظر کرده اند.

برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود


یکی از کاربران ضمن تمجید از لوگوی جدید Uber و مطابقت آن با سبک مورد علاقه خود، پیشنهاد اعمال برخی تغییرات کوچک در جایگاه حروف و عناصر یا سایر جزئیات دقیق و موشکافانه را ارائه می دهد.
یک نفر دیگر لوگوی فعلی Uber را برجسته و قابل دسترسی می داند و این سوال را مطرح می کند که چرا شرکت به فکر rebrand افتاده است.
در اظهار نظری جالب، یک نفر آن را شبیه به بستنی وانیلی می داند. در حالی که طراحی فونت به شکلی تمیز انجام شده واجرا ها قطعا به فروش ایده کمک می کنند، برندینگ نا امید کننده و فراموش شدنی است. برندینگ کاملا در امتداد چارچوب U در بیسبورد ها و علائم راهنمایی و رانندگی رخ می دهد. این حرکت کمتر هوشمندانه و بیشتر خوب و مصوب است.
برحی نیز آن را ساده و تمیز نامیده اند.

برندینگ مجدد Uber به سرعت از یاد می رود

مترجم: مرضیه فروتن
www.designtaxi.com

دوشنبه 26 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Uber پاسخ داد: ما شما را تعقیب نکردیم
  • سرویس تاکسی‌یاب Uber هک شد
  • به خاطر حمله نیس، بستنی های Uber یکروز دیرت ...
  • نخستین نمونه خودروی پرنده Uber
  • UBER از برنامه‌هایش برای پروژه‌ی ماشین پر ...
  • تحلیلی بر هویت بصری و فونت لوگوی جدید "فر ...
  • اعتصاب و اعتراض راننده های Uber به کاهش حقو ...
  • 9 لوگوی جدید سال 2017
  • Uber به راننده های گرفتار در ترافیک، طعنه م ...
  • لوگوی جدید Skype و رهایی از ابرها
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر