» معرفی: کتاب اصول بازاریابی و کالاها و خدمات به زبان ساده
» لطفا پس از مصرف مواد مخدر رانندگی نکنید
» التون جان ستاره آگهی تبلیغاتی جدید اسنیکرز
» چند درصد ایرانی هستی؟
» معرفی کتاب: انقلاب شبکه‌های اجتماعی
» ابزار تبلیغاتی جدید Ikea به مناسبت روز جهانی شکلات
» قراری برای حفظ زیبایی های شهر
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» اولین ها در آگهی مرسدس بنز: اولین خودرو، اولین زن قدرتمند
» رونق و توسعه گردشگری بدون اتکا به بودجه دولتی در شهر گردشگر

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
همکاری گروه چرم درسا با مدرسه عالی کسب و کار ماهان


ام بی ای نیوز: پنجشنبه 22 شهریورماه 1397، در دورهمی دوستانه بادانش پذیران MBA ضمن رونمایی از همکاری درسا با مدرسه کسب و کار ماهان، شاهین فاطمی مدیرعامل گروه چرم درسا از مفهوم کسب علم و به دست آوردن خوشبختی سخن گفت؛ آیا خوشبختی بدون دانش به دست می‌آید و ثروت برای رسیدن به آن کافی است ؟
چرا کشور ژاپن با منابع ناچیز خود، رتبه اول کشور خوشبخت و موفق جهان را دارد؟ تنها دلیل خوشبختی کشورهای پیشرفته ثروت نیست، بلکه استفاده از دانش و مدیریت دارایی‌هایشان است.
دانش یک جعبه‌ابزار است، ابزاری که در هر کجایی که لازم باشد می‌تواند برتری ایجاد کند و از فرصت‌ها، مزیت بسازد، هرچه میزان دانش ما بیشتر باشد ابزارهای بیشتری داریم، ابزارهای که به ما کمک می‌کنند آثار ماندگار خلق کنیم . هر موقعیتی می‌تواند برای افراد باهوش بستر کسب علم باشد. علمی که در جایگاه درست خود نه‌تنها پیشرفت فردی ایجاد می‌کند بلکه باعث توسعه جمع می‌شود. بلوغ کارآفرینی و برندینگ تنها حرکت کردن به‌سوی جلو نیست و هیچ جایگاه شایسته‌ای بدون دانش و اتحاد ساخته نمی‌شود ما برای رسیدن به قدرت بالاتر باید از توانایی‌های فردی، سود جمعی ایجاد کنیم تا بتوانیم محبوب‌تر شویم و سرزمین سبزتری بسازیم.
چرم درسا در راستای حمایت از دانش برندینگ و توسعه بستر علم در کشور به مدرسه مدیریت ملحق شد تا ضمن انتقال تجربه و دانش برند درسا، دانش پذیران این حوزه را همراهی و حمایت کند.



همکاری گروه چرم درسا با مدرسه عالی کسب و کار ماهان

mbanews.ir-نرگس فرجي
یکشنبه 25 شهریور 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • درسا؛ هر چه آموخته به دیگران می آموزد
  • مسابقه عکاسی آنلاین برند درسا
  • آو (AAV) مدرسه ای درجهت ارتقای دانش بازاریا ...
  • سریع ترین سرویس مدرسه تاریخ
  • همایش ملی «برند و شرکت‌های دانش‌بنیان» ...
  • اعطای گواهینامه فنی و حرفه‌ای برای دوره M ...
  • مدرسه دیجیتالی مایکروسافت
  • همایش مدیریت راهبردی کسب وکار"MBA" و "DBA"
  • سپاس و قدردانی از مدرسه‌ عالی کسب و کار م ...
  • تاکيد بر ممنوعيت استفاده دانش‌آموزان از ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر