» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» ادوارد برنیز؛ شیطانی که فکرها را دستکاری می‌کرد
» زیبان؛ مسابقه عکاسی از زیبایی های تهران
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» اپل گوشی فقرا در چین
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» آجیل اعتماد: طلوع خورشید نوید آغاز دوباره

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار


ام بی ای نیوز: عملکرد برندها در شرایط اقتصادی حال حاضر ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این میان، عملکرد برندهایی که اقلام ضروری خانوار را تولید و به بازار عرضه می‌کنند، بیش از مابقی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. ام بی ای نیوز به همین منظور گفتگویی را با "هژیر ضیایی جم مدیر بازاریابی" شرکت طبیعت سبز میهن" داشته است. در این گفتگو ضیایی جم درباره فعالیت‌های بازاریابی دو برند طبیعت و هایلی به نکاتی اشاره کرده که در ادامه می‌خوانید.

همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار


افزایش تقاضای مشتریان
"هژیر ضیایی جم مدیر بازاریابی" شرکت طبیعت سبز میهن درباره عملکرد این شرکت گفت: شرکت طبیعت سبز میهن، بعد از نیاز سنجی بازار و مخاطبان؛ تصمیم به ارائه محصولاتی گرفت که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محصولاتی که جزء نیازهای اساسی جامعه بوده و ارائه آنها به بازار کمک بسزایی به عموم مردم کرده است.
شرکت طبیعت سبز میهن با دو برند طبیعت و هایلی در بازار شناخته می‌شود. دو برندی که محصولاتی مانند: برنج، روغن، تن ماهی، رب گوجه فرنگی و چای را به بازار عرضه می‌کنند.

ضیایی درباره گروه مخاطبان شرکت طبیعت سبز میهن گفت: شرکت طبیعت سبز میهن محصولاتی را در حوزه اقلام ضروری خانوار تولید و عرضه می‌کند، بنابراین قشر گسترده‌ای از جامعه ایران با طبقات اجتماعی و اقتصادی جزء گروه مخاطبان این برند هستند.
مدیر بازاریابی شرکت طبیعت سبز میهن درباره تولید محصولات در شرایط حال حاضر بازار ایران گفت: شرایط تولید در ایران به نسبت قبل سخت‌تر شده و اکثر تولیدکنندگان مانند گروه ما با چالش‌های مختلفی روبرو هستند. تقاضا بازار افزایش یافته و به همان نسبت تولید هم سخت تر شده است. اما گروه ما در حال مدیریت شرایط پیش آمده است.

ضیایی جم درباره همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط حال حاضر گفت: برند طبیعت در تلاش است، خللی در تولید ایجاد نشود و محصولات را با همان کیفیت قبل در اختیار مخاطبان قرار دهد. در گام بعدی برند سعی دارد، در قیمت گذاری ثبات داشته و مشتریان را از این لحاظ همراهی کند. همچنین در شرایطی که برخی از برندها توجه چندانی به ارتباط با مشتریان و بازاریابی ندارند، برند طبیعت مشتریانش را همراهی کرده و در حال گسترش ارتباطات خود با مخاطبانش است.
ضیایی درباره برنامه‌های آتی تبلیغاتی برند طبیعت گفت: برند طبیعت در آینده نزدیک کمپینی تبلیغاتی را اجرایی خواهد کرد. در این کمپین برای تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال مارکتینگ برنامه‌ریزی شده است. همچنین در حوزه بازاریابی، برند طبیعت درصدد راه اندازی باشگاه‌ مشتریان به منظور ارتباط بهتر و مثمرثمرتر با مشتریانش است.

همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار


ضیایی در ادامه افزود: واحد توسعه محصول برند طبیعت نیز درصدد تولید محصولاتی با کیفیت بالا است. برای مثال برند طبیعت، در دسته محصول روغن‌های لایت خود در تلاش است، محصولاتی غنی شده و سالم را به بازار ارائه کند. همچنین برند طبیعت؛ در آینده نزدیک دسته محصولات جدیدی را به بازار ارائه خواهد کرد.
ضیایی در پایان گفت: شرکت طبیعت سبز میهن در شرایط حال حاضر، به هیچ وجه از سایز و اندازه محصولات خود نکاسته و با همان سایز و اندازه قبل محصولات را به بازار ارائه می‌کند. از لحاظ قیمت نیز شرکت در تلاش است با مشتریان همراه باشد اما بحث قیمت گذاری فقط در اختیار ما نیست. در مجموع این اطمینان را به مشتریان می‌دهیم که محصولات با همان کیفیت قبل به بازار ارائه می‌شوند.

همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار

mbanews.ir-نرگس فرجي
دوشنبه 2 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • خاطره بازی مصرف کنندگان با نون خامه بستنی
  • انجمن حفاظت از طبیعت WWF
  • عرضه نخستین گوشی برای دوستداران طبیعت
  • رقیب طلبی فروت لند در بازار آبمیوه ها
  • Airbnb و Pantone؛ ساخت طبیعت در دل خانه، برای مق ...
  • آگهی های سریالی در کمپین به تازگی طبیعت
  • WWF: طمع انسان ها در مقابل ضعف طبیعت
  • تولید دمپایی چمنی برای حس قدم زدن در طبیع ...
  • وقتی پیامک‌های الکترونیکی همراه طبیعت م ...
  • Galaxy S III مینی، همچنان الهام گرفته از طبیعت
  •