» ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
» آیا با آمدن مسعود اسعدی؛ صنعت تبلیغات اتحادیه دار می‌شود؟
» روزهای سخت صنعت تبلیغات با ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا
» ادوارد برنیز؛ شیطانی که فکرها را دستکاری می‌کرد
» زیبان؛ مسابقه عکاسی از زیبایی های تهران
» لگو بازی کنید تا استرستان کم شود
» گُل‌های کریستیانو رونالدو را برایم به آن دنیا بفرستید
» اپل گوشی فقرا در چین
» داستان دنباله دار John Lewis و التون جان
» آجیل اعتماد: طلوع خورشید نوید آغاز دوباره

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟


ام بی ای نیوز: چندی‌ست شبکه جم، در قالب آگهی‌ای از مضرات محصول کشک بخصوص کشک مایع به مخاطبان اطلاعاتی را ارائه می‌دهد. در آگهی مورد نظر، تصویری از کشک برند سمیه به نمایش در می‌آید. در آگهی ساخته شده توسط شبکه جم تصویر کشک سمیه به همراه آرم خطر بطور عجیبی بزرگنمایی شده است.
بزرگنمایی که هر مخاطبی با دیدن آن فورا متوجه می‌شود که شبکه جم به قصد تخریب برند سمیه این آگهی ضعیف را طراحی و اجرا کرده است. اما علت چیست و چرا شبکه جم که چندی پیش برای برندهای ایرانی دایه‌ی مهربانتر از مادر شده بود و برای برخی از آنها آگهی تبلیغاتی منتشر می‌کرد، این چنین قصد تخریب یکی از برندهای قدیمی ایرانی را دارد.

هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟


تخریب فقط مخصوص برند سمیه نبوده و برند نوشیدنی انرژی زای بیگ بیر نیز در آگهی‌های شبکه جم مورد حمله قرار گرفته است. در آگهی بیگ بیر نیز از مضرات نوشیدنی‌های انرژی‌زا گفته می‌شود و در انتها با نشان دادن تصویر محصول بیگ بیر به همراه آرم خطر به مخاطبان اخطار داده می‌شود که در انتخاب نوشیدنی خود دقت کنند.

هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟


همکاری تبلیغاتی برندها با شبکه‌ی جم
تمامی برندها از عواقب همکاری تبلیغاتی با شبکه جم آگاهی دارند و به خوبی می‌دانند که این همکاری چه اثرات منفی را برای آنها به همراه خواهد داشت. به همین دلیل بعد از مدتی همکاری تمامی آنها با این شبکه قطع شده است. همکاری که به گفته اکثر برندها مستقیم صورت نگرفته و شبکه جم خودسرانه آگهی تبلیغاتی از برندها را ساخته و منتشر کرده است. اما در این میان سئوال مهمی مطرح می‌شود: چرا این بار برند سمیه این چنین مورد حمله قرار گرفته است. برندی که مدت‌هاست در بازار ایران فعالیت داشته و بسیاری از مخاطبان با آن خاطره دارند و اگر محصولش فاقد استانداردهای لازم است وزارت بهداشت ایران به آن اجازه‌ی ارائه به بازار را نمی‌دهد.

هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟


در آگهی تخریبی برند سمیه بر وجود نمک زیاد و باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تاکید می‌شود. دو عنصری که در آگهی تلاش می‌شود، نظر مخاطبان را به آنها جلب شود. اما مخاطبان باهوش‌تر از شبکه جم هستند و متوجه محتوای عجیب آگهی تخریبی این شبکه خواهند شد. مخاطبانی که این روزها در شرایط اقتصادی مناسبی به سر نبرده و برندها باید در جهت حمایت از آنها کاری کنند. سایت خبری ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی با شرکت سمیه در تماس خواهد بود. امید است؛ مدیران شرکت سمیه صمیمانه پاسخگوی خبرنگار سایت ام بی ای نیوز باشند تا خوانندگان در جریان اطلاعات کامل قرار بگیرند.

mbanews.ir
دوشنبه 9 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • "شبکه آموزش" به جمع شبکه‌های پخش‌کننده ...
  • برای پدر که بهترین است...
  • شوخی تبلیغاتی طنان با اتفاقات روز
  • ارتقای سطح تبلیغات، پیشنهاد جدید فیس‌بو ...
  • فیس‌بوک شبکه همراه تبلیغاتی تاسیس می‏ ک ...
  • انتشار بدافزار جدید اندروید از طریق شبکه ...
  • ترندهای شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ (قس ...
  • افزایش آگهی‌های تبلیغاتی به بهانه عرضه خ ...
  • چری: تصمیم گیری برای فعالیت‌های بازاریاب ...
  • تبلیغات در جام جهانی؛ فرصت یا بودجه سوزی؟
  •