» مزمز؛ بازار دیگر رقابتی نیست، باید متحد شویم
» تکدانه؛ صادرات نیاز به مدیران جنگنده دارد
» موج سواران (بررسی تیزینگهای دیگه زنگ نزن)
» عرصه جهانی در دستان بازی‌های موبایلی
» آژانس بازاریابی دیجیتال، یک تکه گوشت تازه را استخدام می کند
» بازگشت کرسی به خانه های ایرانی
» کندن درب های مکدونالد، تبلیغات چریکی رستوران 24 ساعته
» نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ
» رفاه، اسپانسر لس آنجلس-تهران شد
» چگونه نیازهای مخاطبان را در دوران رکود اقتصادی پاسخ دهیم؟ (قسمت دوم)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
ویتانا از فرصت های شرایط تحریم می گوید


ام بی ای نیوز: برند ویتانا با استفاده از فرصت به وجود آمده در شرایط بازار ضمن افزایش خطوط تولید، اقدامات مارکتینگی و تبلیغاتی خود را توسعه می دهد.
اکبر زاده از مدیران مجموعه بزرگ ویتانا که شصت سال سابقه خدمت و حضور در بازار با برندهای مادر و ویتانا را دارد با بیان این موضوع از توسعه ی کارخانجات و خطوط تولید این مجموعه خبر داده و گفت: مشکلات پیش آمده در عرصه ی اقتصادی توسط دست اندرکاران این مجموعه مدیریت می شوند و تهدیدها به شکل مهندسی شده به فرصت بیشتر و بهتر برای حضور در کنار رقبا و کسب سهم بیشتری از بازار داخل با ارائه محصولات جدیدی که در بازار ایران برای اولین بار نوآوری و تولید می شوند و همچنین صادرات محصولات تبدیل می شود.

وی از راه اندازی 4 کارخانه جدید با حدود 16 خط تولید در منطقه کاسپین قزوین خبر داده و گفت: این اقدام با بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری درحال اجرا است و اولین کارخانه و سه خط آن به بهره برداری رسیده است و در این فاز ظرفیت تولیدات ویتانا دو برابر شده است که تا هفت برابر در چهار سال آتی ادامه می یابد و دید ما رقابت در سطح بین الملل است.
دراین شرایط حدود 80 تن تولید انواع محصولات داریم که با پیش بینی های صورت گرفته این رقم تا پایان سال 98 به 250تن و درسه چهار سال آینده با توجه به افزایش خطوط تولید به 500 تن خواهد رسید.

همچنین درحوزه ی مارکتینگ اقدامات مهمی دردست اجرا است که مهمترین آن استفاده از متداول ترین شیوه های مرچندایزینگ، شلفینگ، پروموشن و پخش محصولات در دنیا و کنارگذاشتن روش های سنتی شعب است.

او از اتفاق های خوب درمجموعه ویتانا خبرداده و گفت: ما مشکلات را به فرصت تبدیل کردیم و سهم خودمان را در بازار افزایش دادیم و حتی در مردادماه که سایر مجموعه ها به بهانه ی تعطیلات تابستانی خطوط تولید را حدود سه هفته تعطیل کرده بودند ما تولید را افزایش دادیم و با توجه به مشکلات موجود با وقفه هایی که وجود داشت برای تامین مواد اولیه نظیر سلفون، کاغذ، روغن، پودرکاکائو و... همچنان به افزایش تولید داشتیم.

او درمورد چگونگی مقابله به بحران اقتصادی موجود گفت: مشکل اصلی مجموعه های بزرگ تامین نقدینگی در شرایط فعلی است چون قیمت ها باثبات نیست و در بلندمدت مشکلات ایجاد می شود، که ما به خاطر نوع پوشش دهی مسائل مالی در این شرایط کمتر دچار مشکل شدیم و با تعاملاتی که با تامین کننده ها داشتیم با وجود وقفه هایی که گاه ایجاد می شد، همچنان به تولید بیشتر و کسب بازار بیشتر ادامه دادیم. همچنین مدیران مجموعه از زمان توافق برجام پیش بینی هایی انجام داده بودند و یکسری اقدامات مهم ریشه ای برای مقابله با این شرایط از قبل انجام شده و اکنون اوضاع قابل کنترل و مدیریت است.

وی درادامه گفت: همچنین رویکرد تبلیغاتی تازه ای که از سال گذشته آغاز شده در دستورکار شرکت قرار دارد و به زودی کمپین بزرگ ویتانا اجرایی می شود که این اقدام در راستای پوشش دهی اهداف تولید و فروش است. البته افزایش قیمت به ناگزیر مانند سایر مجموعه ها وجود داشته که به لحاظ استراتژی کیفیت محور مجموعه در برخی محصولات ابتدای سال و کمتر از میزان افزایش رقبا بوده اما به هیچ عنوان کم فروشی و برخی رفتارهای غیرحرفه ای شان و اخلاق برندهای بزرگ که خوب بودن ما را نزد مصرف کننده زیر سوال ببرد مثل کاهش حجم محصولات و... خط قرمز ماست انجام نشده است.

او همچنین از رشد صادرات به کشورهای عراق و افغاانستان خبر داده و گفت پیش بینی های برای سرعت بخشیدن به روند تولید و توزیع رویکرد تازه این مجموعه و انتقال امید به جو روانی حاکم بر جامعه دیدگاه اصلی ویتانا است.

ویتانا از فرصت های شرایط تحریم می گوید

mbanews.ir - مريم غضنفري
شنبه 21 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • رب گوجه رنگ باخت
  • چاکلز از افت کیفیت مواد اولیه می گوید
  • وقتی بیسکوییت، هلال ماه را می سازد
  • ثبات و تعادل قیمت و تولید وعده پاکشو به مش ...
  • آیدین، برند در سایه
  • گل برای مادر یادت نره!
  • داروگرامسال محصول جدیدی ندارد
  • آقای فرش با ضمانت و کیفیت روی بیلبوردها ن ...
  • کمپین افطار و سحر "مادر"
  • چای در چالش تحریم
  •