» داستان سفر جوجه اردک بامزه به دیزنی لند
» بسته بندی شکلات باراکا با الهام از طراحی ایرانی سنتی
» داستان گویی در تبلیغات و برندینگ: نکاتی که باید در داستان گویی رعایت ...
» استی اکسپرس؛ کمک می‌کنیم که حقیقت را ببینید
» برندسازی و تبلیغات دو چالش عمده ی بازار لوازم خانگی
» گیمرها، گزینه استخدام ارتش بریتانیا
» با ظرف های غذای KFC اصلاح سر رایگان را تجربه کنید
» همگام با پناهجویان 2 میلیارد کیلومتر در سال پیاده روی کنید
» نگاهی به فناوری های نمایشگاه CES 2019 (قسمت دوم)
» نگاهی به فناوری های برجسته نمایشگاه CES 2019 (قسمت اول)

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
کاهش رتبه فیسبوک میان ارزشمندترین برندهای جهان


ام بی ای نیوز: بنا بر یک گزارش سالیانه، ضمن کسب رتبه اول توسط Apple و پایین کشیدن گوگل از برترین جایگاه در فهرست با ارزش ترین برند های جهان، فیسبوک نیز با اندکی افت به رتبه نهم دست یافت.
نتایج گزارش بهترین برند های جهان از دیدگاه شرکت مشاوره اینتربرند، مشخص کرد که فیسبوک پس از کسب موفقیت به عنوان سریع ترین برند در حال رشد در پنج سال گذشته، در سال 2018 یک پله افت داشت. Apple و گوگل کنار حفظ جایگاه های برتر برای ششمین سال متوالی، هر دو، 2 موقعیت برتر در این رتبه بندی را به خود اختصاص داده اند.

با توجه به این گزارش که بر اساس عواملی نظیر عملکرد مالی و قدرت برند برای هر برند بر مبنای دلار ارزش تعیین می کند، تعدادی از برند ها با بهترین کارایی، کسب و کار های اشتراک محور در سال 2018 بودند. این در حالی است که آمازون رتبه سوم را به دست آورد. به ادعای گزارش، دلیل این اتفاق، توسعه معانی وفاداری از دیدگاه سنتی همزمان با زندگی در یک اقتصاد خدمت محور است.
با رشد ترکیبی 42 درصدی، کالا های لوکس و تجملات در جایگاه های برتر ایستادند. با ارزش ترین برند لوکس در سال 2018 لوئیس ویتون بود که رتبه هجدهم را به دست آورد.

به گفته چارلز ترویل، مسئول ارشد اجرایی اینتربرند، امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که مصرف کنندگان با در اختیار داشتن قدرتی بیش از گذشته، به انتخاب و سازماندهی personal brandهای خود از راه های جدید می پردازند. برند هایی مثل آمازون، Spotify و Netflix با ارتقاء سطح زندگی ما به شیوه های بسیار شخصی در این دوران، بقیه را در مسیر پشت سر گذاشته اند.

کاهش رتبه فیسبوک میان ارزشمندترین برندهای جهان

مترجم: مرضیه فروتن
www.marketingweek.com

سه شنبه 17 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • ورود بی سابقه فیسبوک به فهرست 10 برند برتر ...
  • ارزشمندترین برندهای جهان از دیدگاه Eurobrand
  • Interbrand؛ اعلام 100 برند برتر جهان در سال 2012
  • "لکسوس" برند برتر در جلب اطمینان مشتری شد
  • ام تی ان در میان 100 برند برتر جهان
  • ارزشمند ترین برند ها در عرصه تکنولوژی
  • Louis Vuitton ارزشمند ترین برند لوکس جهان
  • رولکس در صدر برندهای محبوب انگلستان برای ...
  • Apple با ارزش ترین برند جهان شد
  • برترین برندهای اینترنتی چین 2014
  •