» هدف شبکه جم از تخریب برند سمیه چیست؟
» مدیریت هزینه‌ها مهترین فاکتور رهایی از بحران اقتصادی
» تشویق به جای تعدیل نیروهای انسانی
» همراهی برند طبیعت با مخاطبان در شرایط سخت بازار
» بهینه سازی سیستم‌های درونی، ضامن بقا در شرایط سخت بازار
» اولویت برتر قبل از قیمت، کیفیت است
» بازگشایی مدارس با "زنگ رفاه"
» آیا در دوران رکود اقتصادی به تبلیغات نیاز داریم؟
» کفش های نایک خود را نسوزانید، آن ها را اهدا کنید
» هواوی خطاب به خریداران گوشی آیفون: آبمیوه بخورید، طول می کشد

» بازی عجیب شهرداری در تبلیغات شهری تئاترها
» تبلیغات آزار دهنده اپراتورنماها روی تلفن همراه/ چاره حذف تبلیغات چیست؟
» رتبه نخست کنکور تجربی 97 در تبلیغات سه مؤسسه کنکور
» چک ۱۰ میلیاردی تبلیغات محیطی برگشت خورد
» تبلیغات ماهواره‌ای برای درمان کوتاهی قد دروغ است
» ضرورت قانون‌گذاری صریح در زمینه ممنوعیت تبلیغات پزشکی
» سامسونگ درصدد ادغام سری گلکسی نوت با گلکسی اس است
» عادل درباره تبلیغات بیست هجده شفاف‌سازی کند
» درصد محبوبیت کالاهای ساخت ایران در بین 53 کشور
» اختلال در شبکه استیم درست شب آغاز تعطیلات سال نو

عضویت در خبرنامه

 
راز موفقیت پلتفرم تندرستی با بیش از 5 میلیون بازدید کننده


ام بی ای نیوز: شاید الان واضح و آشکار به نظر برسد اما یک دهه پیش، فضای بزرگی که امروزه اینترنت در اختیار اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه سلامت و زیبایی گذاشته است، ظاهری ابهام آمیز داشت. در این عرصه حرکات هایی شکل گرفت اما شرکت های بهداشتی فعال در آن زمان نمی توانستند با شجاعت کنونی خود ظاهر شوند. به هر حال، کارفرما هایی نظیر، الکسا برو و ملیسا گلولا، به عنوان روزنامه نگارانی در آن زمان به راه اندازی پلتفرم رسانه ای سلامت و تندرستی خود به اسم "Well+Good" به عنوان یک فرصت نگاه کردند.

Well+Good، با جذب بیش از 5 میلیون نفر بازدید کننده به طور ماهیانه، به عنوان یک انتشاراتی آنلاین بر روی سلامت، تندرستی، تغذیه ، ورزش، زیبایی، سفر و موضوعات مربوطه تمرکز دارد. این پلتفرم اخیرا موفق به درآمدزایی سالیانه هشت رقمی شده و با رشد و توسعه بیش از 40 نفر کارمند را استخدام کرده است.

با این وجود، چه چیزی Well+Good را از دیگران متمایز می سازد؟ هزاران وبسایت، وبلاگ و پلتفرم رسانه ای در اینترنت هنوز حتی تغییر این روند را سخت می بینند. با مطالعه فعالیت های موسس Well+Good، یعنی Brue and Gelula، مشخص می شود که خارج از تحویل محتوای با کیفیت به مخاطبان، حفظ یک فرهنگ قوی شرکتی در داخل، یک عامل اصلی در زمینه موفقیت این کسب و کار کوچک بوده است.

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک کسب و کار کوچک بدون دستیابی به دیگران برای پشتیبانی و جان بخشیدن به ایده های محکم و ثابت رشد کند. به گفته Brue، در هم آمیختن و اتحاد افراد بر اساس دلیل انجام یک سری کار های خاص توسط این پلتفرم مهم ترین مساله است. به اعتقاد او مردم می خواهند تفاوت ایجاد کنند، بنابراین همه مدیران و کارمندان Well+Good احساس می کنند که انگار دست به تولید اطلاعاتی با قابلیت ایجاد تغییر می زنند و شرکتشان مشغول حرکت و مدیریت امور در مسیری است که ارزش های اصلی و واقعا مهم را نشان می دهد.

راز موفقیت پلتفرم تندرستی با بیش از 5 میلیون بازدید کننده

مترجم: مرضیه فروتن
www.thebalancesmb.com

سه شنبه 17 مهر 1397

 
 

 
   
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

  • Life`s Good ال جی، با کمپینی دیگر ادامه یافت
  • اخراج از محل کار، آغاز یک کسب و کار موفق و ...
  • یک تجربه، یک استارت آپ: واسطه مالی در اینت ...
  • بررسی یک کمپین: داستان متفاوت یک شیر
  • رونمایی از پلتفرم آموزش مجازی آریانا
  • گوگل سرویس ویژه سلامت راه‌اندازی می‌کن ...
  • طراحي دو پلتفرم جديد در سايپا
  • آگهی استخدام در پلتفرم موسیقی
  • کی دلتان غذا می خواهد؟
  • نگاه آمازون به داروخانه سودآور در تازه تر ...
  •  
     

     

     
     
    ارسال نظر